تامین ۱۰۰ درصدی نهاده‌های دام و طیور

تهران- ایرنا- رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: آمارهای واردات نشان از تامین ۱۰۰ درصدی نهاده های دام و طیور برای وزارت جهاد کشاورزی دارد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان مزبور، عباس تابش افزود: نهاده های دام و طیور مورد نیاز وزارت جهاد کشاورزی بیشتر از نیاز این وزارتخانه به موقع تأمین شد.

وی پیرامون قیمت ماسک گفت: قیمت خرده فروشی ماسک به یکهزار تومان و قیمت عمده فروشی آن به ۸۰۰ تومان کاهش یافت.
تابش تصریح کرد: قیمت مرغ و تخم مرغ از قیمت مصوب اعلامی در استان‌های کشور نباید بیشتر شود و سازمان صنعت،  معدن و تجارت، بازرسان تعزیرات و دستگاه‌های ذیربط در این حوزه باید اقدام های لازم را انجام دهند.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز اعلام شده بود که قیمت مصرف‌کننده به ازای هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و ستاد تنظیم بازار با رصد قیمت و کنترل بازار گوشت مرغ بر جلوگیری از افزایش قیمت و چندنرخی شدن آن در نقاط مختلف کشور تاکید کرده است.
بر اساس تصمیم های ستاد تنظیم بازار و در چارچوب اجرای مصوبه های ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، همه فرایندهای مرتبط با تولید و عرضه گوشت مرغ، از تامین نهاده تا تولید و عرضه به عمده‌فروشی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است و همه دستگاه‌های عضو کارگروه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف مکلف به همکاری شده اند.
پیش از این ستاد لجستیک مقابله با کرونا، حداکثر قیمت مصرف‌کننده انواع ماسک سه‌لایه پزشکی استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو به یک‌هزار تومان کاهش داد.
حداکثر نرخ فروش از سوی واحدهای تولیدی به مراکز درمانی و شرکت‌های پخش نیز ۸۰۰ تومان تعیین شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha