۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84139990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ واحد مسکونی در اردبیل تحویل مددجویان بهزیستی شد

اردبیل - ایرنا - همزمان با هفته معلولان ۲۵ واحد مسکونی در نقاط مختلف استان اردبیل افتتاح و تحویل مددجویان تحت پوشش بهزیستی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل روز سه‌شنبه در آیین افتتاح این واحدهای مسکونی گفت: امروز همزمان با افتتاح  هزار و ۹۴۳ واحد در سطح کشور برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی، در نقاط مختلف استان اردبیل نیز ۲۵ واحد مسکونی افتتاح و تحویل جامعه هدف و معلولین می شود.

بهزاد ستاری یکی از مشکلات مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی را داشتن مسکن مناسب دانست و افزود: سازمان بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندی‌های خانواده‌های زیرپوشش با اجرای برنامه‌های متنوع و استفاده از امکانات خیرین، نهادها و ارگان‌های مختلف نسبت به تامین مسکن نیازمندان اقدام می‌کند.

وی اظهار داشت: امسال تاکنون در مجموع ۲۵۰ واحد مسکن در استان اردبیل به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی واگذار شده است.

 مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خواستار مشارکت بیش از پیش خیرین مسکن ساز برای رفع مشکل مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی شد و بیان کرد: با استفاده از ظرفیت خیرین مسکن ساز قدم های خوبی در این رابطه در استان برداشته شده است.

ستاری اضافه کرد: خیرین مسکن‌ساز استان امسال ۴۵ واحد مسکونی ساخته و به جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش بهزیستی تحویل داده اند و ۴۵ واحد مسکونی دیگر نیز در حال احداث است.

به گزارش ایرنا، ۳۸ هزار معلول در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی بوده و به آنها خدمات متنوع ارائه می‌شود که از این تعداد بهزیستی به ۱۸ هزار نفر معلول هر ماه مستمری پرداخت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha