۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۵
کد خبر: 84141388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان در شیراز آغاز شد
دور برگشت لیگ برتر هندبال دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان سال صدرا شیراز

شیراز-ایرنا - مرحله نخست دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران،چهارشنبه نوزدهم آذرماه با دیدار تیم های نفت و گار گچساران و ستارگان دشتسان بوشهر در  شیراز آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در نخستین بازی برگزار شده که در سالن پوریای ولی شهرصدرا شیراز برگزار شد، تیم های نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان از گروه یک به مصاف هم رفتند.

این بازی که از ساعت ۱۳ آغاز شد هر دو تیم بازی بسیار خوب و پایاپایی به نمایش گذاشتند و در پایان تیم نفت و گاز با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ از سد ستارگان گذشت.

همچنین از این گروه تیم های ذوب آهن اصفهان با  پاس ناجا قم و سپس تیم های  نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با پرسپولیس بهبهان دیدار می کنند.

 دیدارهای گروه دوم از بیستم آذرماه آغاز می شود و در این روز فرازبام خائیز دهدشت یاسوج به مصاف کیمیا کاشت کردستان می رود، زغال سنگ طبس و  فولاد سپاهان اصفهان  با هم بازی خواهند کرد و  مس کرمان هم به مصاف تیم پرواز هوانیروز اصفهان می رود.                  

 با پایان یافتن دور رفت این رقابت ها در گروه یک، ذوب آهن اصفهان با هشت امتیاز صدرنشین شد و تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم با همین تعداد امتیاز و یک بازی کمتر در مکان دوم جدول ایستاد.

همچنین در گروه دوم هم صنعت مس کرمان با ۱۰ امتیاز در صدر جدول جای گرفت و زغال سنگ طبس هم دوم است.

در گروه یک این رقابت ها تیم های ستارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت دارند، همچنین  فرازبام خائیز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان،پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم های گروه دوم هستند.            

قضاوت این مسابقات را  مهدی توکلی و سعید ولدخانیان از تهران، افشین خراسانی و  حامد دربهانی از قزوین، امیر قیصریان و احمد قیصریان از اصفهان، حمید خدابنده  و محمدرضا بخشی از فارس برعهده دارند.

این رقابت ها تا بیست و چهارم آذرماه در سالن پوریای ولی شهر صدرا بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha