ستاد عملیات عراق سومین سالروز پیروزی بر داعش را تبریک گفت

بغداد - ایرنا - جانشین فرمانده «ستاد عملیات مشترک» عراق سومین سالروز پیروزی بر گروه تروریستی «داعش» را به نیروهای مسلح این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، سرلشکر «عبدالامیر الشمری» جانشین فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی دلاور، پیروزی‌های بزرگی را به تصویر کشیدند و شگفت‌انگیزترین حماسه‌های قهرمانانه را رقم زدند و با شکست دادن تروریستهای داعش، روایت عظمت و بزرگی را نگاشتند و حکومت (خودخوانده) خرافاتی (داعش) را سرنگون کردند و با بازوان مردان خود که عزم خود را برای شکست تروریستها جزم کردند، پیروزی را رقم زدند و با جانفشانی، امنیت و ثبات را در سراسر خاک عراق برقرار کردند.

وی با ستایش از نیروهای امنیتی عراق گفت: درود و تهنیت و تقدیر نثار همه این دلاوران که حماسه پیروزی را رقم زدند و به مردان «الحشد الشعبی» دلاوری که پشتوانه نیروهای امنیتی بوده و هستند. دورد و تهنیت به همه تلاش‌هایی که در راه بازسازی مناطق زیان دیده در جریان عملیات آزادسازی از اشغال داعش انجام شد و همه ابتکارعمل‌های انسانی که نیروهای امنیتی در زمینه‌های انسانی و کمک به شهروندان آواره انجام دادند.

جانشین فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق تصریح کرد که ضمن درود به دلاوران و جاودانگی برای شهیدان و شفای عاجل برای مجروحان، این سالروز را به عراق و مردمش تبریک می‌گویم.

امروز دهم دسامبر (۲۰ آذرماه) مصادف با سومین سالروز پیروزی عراق بر گروه تروریستی داعش است و دبیرخانه هیات وزیران عراق امروز را به منظور گرامیداشت این مناسبت، تعطیل عمومی اعلام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha