۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 1166
کد خبر: 84142560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"فرهاد نفرزاده" سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه والیبال آذرباتری ارومیه گفت: با خردجمعی و مشورت با کارشناسان امر، فرهاد نفرزاده به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

آیدین وحدت‌طلب روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از پایان همکاری با ساسان خداپرست، صحبت‌هایی در هیات مدیره انجام و در نهایت با تصمیم خردجمعی و جمع‌بندی‌های لازم، فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

وی گفت: چند موضوع در انتخاب این گزینه به‌عنوان سرمربی دخیل بود که انطباق کامل برنامه‌ها، سیاست‌ها و اهداف باشگاه با راهبردهای وی، شرایط علمی و فنی و حضور و عملکرد قابل قبول در سال‌های گذشته در تیم‌های مختلف و تیم‌های ملی و تاکید و علاقه ایشان به تیم‌های پایه و کارکردن با جوانان را می‌توان برشمرد.

مدیرعامل باشگاه آذرباتری اضافه کرد: در صحبت‌های انجام شده، ایشان به تفکیک بین وظایف سرمربی و باشگاه واقف بوده و همچنین بر استفاده از یک تیم بومی با استفاده از جوانان و استعدادهای والیبالی شهر ارومیه تاکید داشتند تا با اهداف بلندمدت ما همراه باشد.

وحدت‌طلب اظهار داشت: فعلا قرارداد ما با این مربی تا پایان این فصل بوده و در ادامه در صورت مهیا بودن شرایط این همکاری ادامه خواهد داشت.

وی درخصوص آخرین وضعیت تیم آذرباتری نیز گفت: تیم برای برگزاری ۲ بازی پایانی نیم‌فصل نخست به تهران اعزام شده و سرمربی تیم نیز از امروز با ملحق شدن به تیم در کنار آن حضور دارد که امیدواریم با همدلی که در بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد در ادامه فصل نتایج خوبی کسب کنیم.

فرهاد نفرزاده فصل را با هدایت تیم خاتم اردکان آغاز کرد که با اعلام برخی مشکلات از این باشگاه جدا شد.

"ساسان خداپرست" سرمربی پیشین تیم تازه وارد لیگ برتری آذرباتری ارومیه ۱۶ آذر از سمت خود کناره‌گیری کرد.

تیم آذرباتری که تا پایان هفته سیزدهم با یک برد از ۱۱ بازی در رده آخر جدول لیگ برتر قرار دارد طی ۲ هفته آتی نیم فصل نخست با "لبنیات هراز آمل" و "شهرداری گنبد" دیدار خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha