پیروزی مدعیان لیگ برتر هندبال در دومین روز از دور برگشت

تهران- ایرنا- روز دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال با پیروزی تیم های مدعی پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، امروز (پنجشنبه) دومین روز از مرحله اول دور برگشت لیگ برتر مردان به صورت متمرکز و با میزبانی شیراز با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.

در نخستین دیدار دو تیم فرازبام خائیزدهدشت و کیمیاکاشت کردستان از ساعت ۱۳ به مصاف هم رفتند. این بازی که در نیمه نخست با نتیجه  ۱۰ بر ۸ به سود نماینده دهدشت به صورت پایاپای در جریان بود، در پایان با برتری ۲۶ بر ۱۶ تیم فرازبام خائیز به پایان رسید.

دومین دیدار  گروه ب لیگ برتر هندبال بین تیم های فولاد مبارکه سپاهان و زغال سنگ طبس برگزار شد که در پایان، این دیدار حساس با برتری ۲۶ بر ۲۹ تیم  فولاد سپاهان به اتمام رسید.

در آخرین دیدار امروز نیز تیم صنعت مس کرمان در برابر پرواز هوانیروز قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۲۳ بر ۱۳ حریف خود را از پیش رو بردارد. مس کرمان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است.صنعت مس کرمان ۲۳ - پرواز هوانیروز ۱۳

در ادامه این مسابقات، فردا (جمعه) سه دیدار از گروه ب برگزار خواهد شد. رقابت‌های دور اول مرحله برگشت لیگ برتر هندبال مردان، از نوزدهم آذر ماه به میزبانی شیراز آغاز شده است و تا ۲۴ آذر ماه ادامه خواهد داشت. برنامه بازی های فردا به شرح زیر است:

جمعه ۲۱ آذر

گروه الف

نفت و گاز گچساران - ذوب آهن اصفهان، ساعت ۱۳

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - ستارگان دشتستان، ساعت ۱۶

پرسپولیس بهبهان - پاس ناجا قم، ساعت ۱۹

این مسابقات بدون حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha