۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84142689
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: کمک‌های مومنانه در راستای تکریم ارزش های انسانی است

همدان _ ایرنا_ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: فعالیت در زمینه کمک‌های مومنانه به معنای تکریم ارزش‌های انسانی در جامعه است و با وجود مردم خیر و جوانان جهادی قطعا این حرکت ارزشمند همچنان در کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در چهارمین مرحله کمک های مومنانه ضمن قدردانی از متولیان برگزاری این مراسم، اظهار داشت: در طول مدت ۸ ماه گذشته که با همه گیری ویروس کرونا مواجه شدیم و به رغم سختی‌هایی که این بیماری با خود به همراه داشته، اما خلق زیبایی‌های بسیاری را نیز توسط مردم شاهد بودیم.

به گفته وی، شیوع این بیماری که با شرایط سخت اقتصادی همراه شده، مشکلات زیادی را برای برخی از مردم ایجاد کرده اما وجود این رفتارها و اتفاقات امیدآفرینی در جامعه دل انسان را روشن می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: البته شاید چهره یا نحوه خدمت رسانی‌ها تغییر کرده باشد و یکی با لباس جنگ و یکی با لباس پرستاری در صحنه حاضر شود، اما روح حاکم بر همه اینها، خدمت رسانی و همدلی است.

وی با تقدیر از اقدامات گروه‌های جهادی به خاطر توزیع بسته‌ها، اظهار داشت: شاید این بسته‌ها از نظر ریالی ارزش زیادی نداشته باشد اما همین که این بسته را به یک خانواده آسیب دیده می‌رسانید، خود مایه امید و آرامش است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در زمان اهدا بسته‌ها باید همدلی و نشاط را ضمن حفظ کرامت، با خود به همراه ببرید، خاطرنشان کرد: وقتی که به منزل این افراد سر می‌زنید این یعنی ما دغدغه شما را داریم و به فکر شما هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha