۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84142977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده نیکوکار ۷۰۰ میلیون ریال به بیمارستان مهاباد کمک کردند

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: یک خانواده نیکوکار این شهرستان، ۷۰۰ میلیون ریال در راستای کمک به خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام خمینی (ره) کمک اهدا کردند.

امیر بهزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانواده "فیض‌الله بیگی" جهت باقیات صالحات پدر مرحوم خود این مبلغ را با هدف پشتیبانی و حمایت از بیماران و ارایه خدمات با کیفیت به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کردند.

وی با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خانواده، ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد ریال توسط خیّران سلامت برای مقابله با این ویروس اهدا شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: این مبلغ اهدایی برای خرید ۱۵۰ تخته پتو برای بیماران بستری در بیمارستان و ۲ دستگاه رایانه جهت ارایه خدمات به بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان هزینه شده است.

بهزاد اضافه کرد: اوایل ماه جاری نیز یک خانواده خیّر مهابادی ساکن تهران، ۵۰۰ میلیون ریال در راستای کمک به خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا کرده بود.

وی بیان کرد: شرایط بحرانی کرونا در این شهرستان بیشترین محدودیت تجهیزاتی را برای درمان بیماران به شبکه درمان وارد کرده که برای جبران این کمبودها نیازمند یاری خیّران سلامت هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: در این مدت تجهیزات پزشکی شامل دستگاه ونتیلاتور، دستگاه شوک، مانیتور، کپسول‌های اکسیژن، دستگاه نوار قلب، تخت‌های بیمارستانی و دیگر ملزومات بیمارستان با هماهنگی و مشورت با مجموعه کادر درمانی، توسط خیران سلامت این شهرستان تهیه شده است.

مهاباد هم‌اکنون در وضعیت نارنجی مقابله با کرونا قرار دارد.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha