وفاق و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی خراسان جنوبی حاکم است

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی بسیاری از اقدامات انجام شده گویای وفاق و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان بوده که قابل تقدیر است.

مشیرالحق عابدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید بازرسی استان خراسان جنوبی که با ارتباط تصویری رییس سازمان بازرسی کل کشور در بیرجند برگزار شد، افزود: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برای تحکیم نظام توانستند با کمترین حالت ارتباطی تنش‌زا، امور را به سرانجام مقصود برسانند.

وی گفت: برنامه‌هایی که دستگاه‌های اجرایی در ابتدای سال تدوین می‌کنند و اقداماتی که باید برابر با برنامه‌ها انجام شود مورد کنکاش بازرس کل قرار می‌گیرد که در این ارتباط همکاری مناسبی بین دستگاه‌ها و اداره کل بازرسی استان وجود دارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: وفاق و همدلی که حین انجام برنامه‌ها در زمان مدیرکل سابق بازرسی بود، ستودنی است و امیدواریم مدیرکل جدید هم با تاسی از برنامه‌هایی که در استان و کلان کشور وجود دارد، موفق باشد.

مدیرکل سابق بازرسی خراسان جنوبی هم در این آیین گفت: در خراسان جنوبی با توجه به اینکه شدت محرومیت‌ها زیاد است و محرومیت‌های طولانی از قدیم داشتیم کار سخت‌تر اما نزد خدا مقرب‌تر است.

سید مسلم مظهری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند راه پیشرفت قوی شدن است که باید با اهتمام این کشور را به پیشرفت برسانیم.

وی گفت: همه دستگاه‌ها در ایام خدمت گام‌های اساسی برداشتند و هیچ حسرتی برای کاری که شروع کرده و به پایان نرسانده باشیم، وجود ندارد.

وی بیان کرد: سرفصل‌های حرکت جهادی در سازمان بازرسی کشور وجود دارد و ‌این نشانه‌های امید را در چشمان محرومان به وجود می‌آورد.

مدیرکل جدید بازرسی خراسان جنوبی هم گفت: رعایت قانون و قانونمداری و خودداری از هرگونه تخلفاتی که ممکن است صورت گیرد نه تنها جرایم بلکه تخلفات مورد تاکید است.

ابراهیم رحیمی افزود: بالاتر از آنچه می‌تواند به ترک فعل‌های موضوعات مختلف متصور باشد توصیه اکید بر رعایت قانون دارم.

وی گفت: امیدواریم خدمتی در شان و خور مردم این استان در مدت مسوولیت انجام شود.

در ادامه این آیین از خدمات سید مسلم مظهری تقدیر و ابراهیم رحیمی به عنوان مدیرکل بازرسی خراسان جنوبی با حکم رییس سازمان بازرسی کل کشور معرفی شد.

رحیمی پیش از این سال‌های متمادی به عنوان قاضی و دادستان در شهرستان‌های مختلف خراسان جنوبی خدمت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha