۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۲۶
کد خبر: 84144444
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) اعلام شد

مشهد- ایرنا- معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) را ۲۲ بهمن ماه امسال اعلام کرد.

آستان قدس رضوی روز شنبه به نقل از محسن هوشمند گزارش داد: جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) برای نخستین بار با موضوعات معارف رضوی و بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، با هدف ارج نهادن به آفرینش ‌های بدیع، خلاق، هنرمندانه و اثرگذار رسانه‌ای، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ‌ای رضوی و ارتقای کمی و کیفی آثار در این حوزه، توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای این جشنواره رسانه‌ های خبری و تحلیلی، رسانه ‌های مجازی و رسانه ‌های صوتی و تصویری است که با توجه به ظرفیت‌های گسترده‌ای که در حوزه عکس وجود دارد، با تصمیم هیات اجرایی جشنواره، بخش "عکس خبری" نیز به محور رسانه های خبری و تحلیلی افزوده شد.

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ادامه داد: علاقه‌مندان در بخش رسانه های خبری می‌توانند آثار خود را در قالب های خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله و یادداشت، گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی، اینفوگرافی و عکس خبری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی گفت: در بخش رسانه های صوتی و تصویری قالب های برنامه تلویزیونی، برنامه رادیویی، نماهنگ تلویزیونی، مستند تلویزیونی و طرح برنامه رادیویی و تلویزیونی پیش بینی شده و فعالان رسانه های صوتی و تصویری می توانند آثار خود را در این بخش عرضه کنند.

هوشمند با تاکید بر اینکه در بخش رسانه های مجازی امکان مشارکت همه علاقه‌مندان فراهم آمده است، افزود: در این بخش قالب های موشن گرافی، پادکست، طرح بازی و نرم افزار و همچنین وقف مجازی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این بخش همه فعالان شبکه های اجتماعی می توانند صفحات خود را که به طور کامل به محورهای موضوعی جشنواره اختصاص یافته یا در برخی پست ها این موضوعات را مورد نظر قرار می دهد، برای رقابت معرفی کنند.

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: آثاری که از اول فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به بعد تولید شده‌ باشد در جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) پذیرفته می‌شوند.

وی افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت‌نام شرکت در نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) می‎توانند به وب ‌سایت این جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha