هندبال برتر مردان؛ تیم دهدشت از سد طبس گذشت

شیراز-ایرنا- تیم فراز بام خاییز دهشت در پیکارهای دور برگشت لیگ برتر مردان کشور از سد تیم زغال سنگ طبس گذشت.

به گزارش ایرنا، در چهارمین روز از گروه دوم این پیکارها که شامگاه شنبه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، تیم فرازبام با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ زغال سنگ طبس را از پیش رو برداشت.

دهدشتی‌ها در این بازی از ابتدا نشان دادند که عزم زیادی برای پیروزی دارند از این رو حملات خود را ادامه دادند و در نهایت با به ثمر رساندن ۱۲ گل و دریافت پنج گل، نیمه نخست را با قدرت پشت سر گذاشتند

و با خیالی راحت به رختکن رفت.

در نیمه دوم نیز تیم خاییز دهدشت که با اختلاف خوب حریفش  را در نیمه نخست برده بود در این نیمه، بازی را آرام کرد و تیم زغال سنگ توانست در ادامه به گل‌های خود بیفزاید و در نهایت این بازی با همان نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود تیم دهدشت پایان یافت.

در ادامه این رقابت‌ها و در ساعت ۱۹امشب (بیست و دوم آذرماه ۹۹) تیم‌های کیما کاشت کردستان و پرواز هوا نیروز اصفهان با هم دیدار خواهند کرد.

در گروه یک این رقابت‌ها تیم‌های ستارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت دارند.

همچنین فرازبام خاییز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان، پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم‌های گروه دوم هستند.            

این رقابت‌ها که از نوزدهم آذرماه ۹۹ آغاز شده تا بیست و چهارم این ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در شهر صدرا  بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران ادامه خواهد داشت.

شهر صدرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha