۸۲ میلیارد ریال برای ساماندهی معابر آذربایجان‌غربی تخصیص یافت

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ساماندهی محلات و سکونتگاه‌های بافت ناکارآمد شهری در این استان اجرا شده و ٨٢ میلیارد ریال برای ساماندهی معابر محلات هدف اجرای بازآفرینی شهری استان تخصیص یافته است.

سیدمحسن حمزه‌لو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار برای خرید ۶ هزار تن قیر در راستای ساماندهی معابر محلات هدف تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: با اختصاص این اعتبار، طرح بهسازی و آسفالت معابر سکونت‌گاه‌های محله کشتارگاه شهر ارومیه و محله جمشیدآباد شهر خوی اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بهسازی و آسفالت معابر سکونت‌گاه‌های محله امیرآباد شهر بوکان، محله قره‌ورن (اکبرنژاد) شهر میاندوآب و محله ماراغان - کولسه شهر سردشت از دیگر طرح‌هاست.

حمزه‌لو اظهار داشت: روشنایی معابر محلات هدف شهر ارومیه جهت اصلاح فضاهای شهری از دیگر طرح‌ها بوده که تأمین شده است.

وی تاکید کرد: اصلاح معابر بافت‌های ناکارآمد شهری از جمله رویکردهای بازآفرینی شهری به شمار می‌رود که هدف توسعه استاندارد شهری تعیین شده است.

اجرای طرح بازآفرینی شهری امید از ۱۹ بهمن سال ١٣٩٧ در سی و نهمین نشست ستاد ملی بازآفرینی شهری با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در وزارت راه و شهرسازی کلید خورد؛ در این طرح برنامه نوسازی بافت‌های فرسوده توسط بخش خصوصی با تسهیل گری دولت اجرا می‌شود.

برای بازآفرینی شهری در آذربایجان‌غریی هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ توسط شرکت بازآفرینی شهری تأمین می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha