سرمربی استقلال: بازی با شهر خودرو می‌توانست با نتیجه برابر پایان یابد

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست تیم شهرخودرو گفت: این تیم می‌توانست در چند صحنه به گل برسد و بازی برابر شود اما تیرک دروازه مانع از تغییر نتیجه شد.

محمود فکری عصر یکشنبه بعد از بازی با تیم فوتبال شهر خودرو در مشهد در نشست خبری افزود: همین که دروازه را بسته نگه داشتیم و ۲ بر صفر پیروز شدیم برای ما مهم بود.

وی با تشکر از تک تک بازیکنان خود و تبریک به همه کسانی که برای تیم استقلال زحمت می‌کشند افزود: در بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم با حفاظت از گلهای زده شده به دنبال ضد حمله و استفاده از موقعیتهایی باشند که از حریف بدست می‌آورند زیرا برای ما مهم بود که پیروز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر بازی جوانمردانه هر دو تیم اظهار کرد: تیم شهر خودرو تیم یکدست و خوبی است و بازیکنان خوب و مربی جوانی دارد که افراد با تجربه در کنارش هستند.

وی گفت: بازیکنان شهرخودرو  قبل و بعد از ۱۰ نفره شدن بازی زیبایی ارائه دادند و فشار زیادی روی تیم ما آوردند و این تیم در آینده می‌تواند جزو تیمهای بالای جدول باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد داوری بازی هم گفت: داوری امروز به ضرر شهر خودرو نبود و اشتباه خاص و تاثیر گذاری نداشت.

فکری با اشاره به مصدومیت نادری بازیکن تیم استقلال افزود: باید مراحل پزشکی طی و معلوم شود که او در چه شرایطی است.

وی با اشاره به تعویض مهدی قائدی هم اضافه کرد: این بازیکن شاید دوست داشت ۹۰ دقیقه بازی کند اما نیاز به تعویض و استراحت داشت تا آسیب نبیند و  در بازی‌های آینده بیشتر و بهتر کمک کند.

سرمربی استقلال در مورد حکم صادر شده مبنی بر جریمه میلیاردی او  درقبال تیم نساجی هم گفت: به این حکم اعتراض خواهیم کرد تا کمیته استیناف نظر بدهد.

فکری همچنین اظهار کرد که در شرایط کنونی برای تغییر کادر فنی و افزوده شدن افراد دیگر تصمیم تازه ای مطرح نیست.

سرمربی شهر خودرو: می توانستیم سه بر ۲ پیروز بازی باشیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو هم در این نشست خبر گفت: در نیمه دوم موقعیتهای زیادی برای گل داشتیم ولی امروز فوتبال روی خوب خود را به ما نشان نداد و اگر مقداری خوش شانس بودیم می‌توانستیم ۱۰ نفره سه بر ۲ پیروز شویم.

سید مهدی رحمتی افزود: بین دو نیمه در مورد توانایی های بازیکنان با آنان صحبت کردم و قول دادم که اگر بدون اشتباه بازی کنیم می‌توانیم برنده باشیم.

وی با تشکر از همه بازیکنان خود ادامه داد: تیم ما جوان است و افق بلندی را برای این تیم در نظر داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص خطای منجر به اخراج بازیکن تیم شهرخودرو هم گفت: مانند همین خطا را بازیکن پرسپولیس انجام داد اما داور از کنار آن گذشت؛ ضمن اینکه بازیکنان در لحظه نمی‌توانند تصمیم گیری کنند و لغزندگی زمین هم دلیل محکمی برای این اتفاق بود هر چند در نهایت جوانی و کم تجربی هم موثر است.

رحمتی در مورد موقعیتهای گلی که الجبوری بازیکن شهر خودرو از دست داد اضافه کرد: از این بازیکن راضی هستیم ، در دیدار قبل هم بازی خوبی انجام داد و یک پنالتی هم گرفت و در این بازی نیز موقعیتهای خوبی آفرید.

وی الجبوری را  بازیکنی  تاکتیک پذیر توصیف کرد و افزود:او می‌تواند خود را در موقعیت گل قرار دهد که اتفاق خوبی برای تیم ماست و تلاش می‌کنیم اشکالات و نواقص او را در ضربه زدن و گل زدن رفع کنیم.

در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال تهران با گلهای سبحان خاقانی و محمد دانشگر  تیم شهر خودرو را در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد شکست داد.

تیم فوتبال شهر خودرو از دقیقه ۲۵ این بازی به دلیل اخراج محمد عرفان معصومی ۱۰ نفره شد.

تیم فوتبال شهرخودرو در دیدار بعدی خود روز ۲۸ آذر ماه به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود و استقلال تهران هم در این روز با تیم ذوب آهن اصفهان دیدار خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha