۲۴۸۸ واحد مسکونی محرومین در چهارمحال و بختیاری احداث شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع سه هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی محرومین سهمیه این استان تاکنون ۲ هزار و ۴۸۸ واحد آماده و به بهره‌برداری رسیده است.

سهراب رئیسی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح مسکن محرومین در استان در هفته دولت سال گذشته با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور آغاز شد که در این مرحله احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی به استان اختصاص یافت و سپس در سفر ۲۴ مرداد امسال معاون رییس جمهوری به استان یک هزار واحد دیگر برای استان درنظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در مجموع ۲ مرحله تاکنون سه هزار و ۳۸۸ متقاضی به بانک معرفی شده و ۲ هزار و ۹۱۳ نفر با بانک عامل عقد قرارداد داشته‌اند.

رئیسی تصریح کرد: برهمین اساس علاوه‌بر بهره‌برداری از واحدهای سهمیه سال گذشته، تعدادی از سهمیه یک هزار واحدی امسال نیز آماده شده است و مجموع تعداد واحدهای آماده شده مسکن محرومین در استان به ۲ هزار و ۴۸۸ واحد رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، میزان اعتبار بلاعوض سهمیه مسکن محرومین استان را ۶۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای بیش از ۸۰۰ روستای دارای سکنه است که از این تعداد ۵۷۵ روستا دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار است.

حدود ۳۴۰ هزار نفر در روستاهای چهارمحال و بختیاری سکونت دارند که این رقم ۳۶ درصد جمعیت این استان را شامل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha