۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 84147725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزان رضایت از کابینه ژاپن به ۴۲ درصد کاهش یافت

۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱
کد خبر: 84147725
میزان رضایت از کابینه ژاپن به ۴۲ درصد کاهش یافت

تهران- ایرنا- نظرسنجی شبکه خبری «ان اچ کی» ژاپن نشان می‌دهد، نرخ رضایتمندی از کابینه «سوگا یوشیهیده» نخست وزیر این کشور با ۱۴ واحد کاهش نسبت به ماه گذشته به ۴۲ درصد رسیده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس نتایج این نظرسنجی که شبکه خبری "ان. اچ. کی" روز سه شنبه آن را منتشر کرد، نرخ نارضایتی از کابینه نیز با ۱۷ واحد افزایش به ۳۶ درصد رسیده است.

بر پایه این گزارش، بیش از ۳۰ درصد پاسخ دهندگان به این نظرسنجی گفته‌اند که المپیک و پارالمپیک سال آینده باید لغو شوند.

از پاسخ دهندگان پرسیده شد که آیا به نظر آنها بازی های المپیک و پارالمپیک باید در سال ۲۰۲۱ برگزار شود یا خیر؟ که ۲۷ درصد آنها گفتند که بازی‌ها باید برگزار شود. ۳۲ درصد هم گفتند که این بازی ها باید لغو شوند و ۳۱ درصد گفتند که این رویداد باید به تعویق بیافتد.

در نظرسنجی ماه پیش، ۴۰ درصد پاسخ دهندگان گفته بودند که بازی ها باید برگزار شوند، در حالی که ۲۳ درصد طرفدار لغو و ۲۵ درصد طرفدار به تعویق افتادن آن بودند.

المپیک و پارالمپیک توکیو که قرار بود تابستان ۲۰۲۰ برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی موکول شده‌اند.

در مورد شیوع ویروس کرونا، ۸۵ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که نگران ابتلای خود یا اعضای خانواده شان به این ویروس هستند در حالی که ۱۲ درصد پاسخ دادند چنین نگرانی ندارند.

در مورد نحوه واکنش دولت به شیوع این ویروس هم تا کنون ۴۱ درصد از پاسخ دهندگان آن را مثبت ارزیابی کردند، در حالی که ۵۶ درصد نظر منفی داشتند.

درباره برنامه دولت برای تمدید کمپین «سفر برو» به منظور کمک به صنعت گردشگری، ۱۲ درصد گفتند که از تمدید این طرح استقبال می‌کنند، در حالی که ۷۹ درصد خواستار تعلیق این طرح شدند.

به محض تایید واکسن کرونا از سوی دولت، انجام واکسیناسیون به صورت رایگان برای مردم آغاز خواهد شد. در همین رابطه سوالی که پرسیده شده بود آیا واکسن کرونا می زنید یا خیر؟ که ۵۰ درصد پاسخ مثبت و ۳۶ درصد پاسخ منفی دادند.

ویروس کرونا تا کنون در ژاپن ۱۸۲ هزار و ۳۰۵ تن را مبتلا کرده است که از این تعداد، دو هزار و ۶۴۹ تن فوت شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha