۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84148241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختیارات کارگروه تسهیل در استفاده از ضوابط قانونی موثر است

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: اختیارات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باعث استفاده بیشتر از ضوابط قانونی و برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی در استان شده است.

به گزارش ایرنا، خالد جعفری روز سه‌شنبه در یکصد و چهل و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان اظهار داشت: این کارگروه اختیاراتی دارد که باعث شده یکسری از ضوابط و مقررات در چارچوب قوانین بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.  

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که بخاطر شیوع کرونا بوجود آمده می‌طلبد ادارت و بانک‌های استان حمایت بیشتری از فعالان اقتصادی بویژه در حوزه تولید داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان افزود: نیاز امروز جامعه ما این است که مدیران با نگاه ویژه و فراتر از شرایط عادی به یاری تولیدکنندگان و رفع مشکلات واحدهای اقتصادی بیایند و بهترین و کارسازترین تصمیم را بگیرند.

در این جلسه مشکلات یک واحد تولیدی و ۲ واحد خدماتی، رفاهی بررسی و با مساعدت و حمایت بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط، تصمیمات لازم برای رفع مشکل آنها گرفته شد.  

همچنین تقاضای تعدادی از طرح‌های حوزه جهاد کشاورزی و صنعت به منظور دریافت تسهیلات از محل اعتبارات رونق تولید ۹۹ و تبصره ۱۸ بررسی و در این خصوص تصمیم‌گیری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha