۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84148648
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف‌های جاده‌ای برون شهری سمنان با کاهش ۲۸درصدی فوتی‌ها همراه شد

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: آمار جان باختگان سوانح رانندگی از ابتدای فروردین تا ۲۴ آذر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ تقی کبیری عصر سه‌شنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان ابراز داشت: امسال ۱۹۹ نفر در جاده‌های استان به دلیل حوادث رانندگی فوت کردند.
وی ادامه داد: از ابتدای فروردین تا ۲۴ آذر سال ۹۸، ۲۲۵ نفر در جاده های استان سمنان به دلیل سوانح رانندگی جان باختند که این رقم در مدت مشابه امسال ۱۹۹ مورد کاهش یافت.
وی بیان کرد: ۲ هزار و ۱۳۷ نفر به دلیل سوانح رانندگی از فروردین تا ۲۴ آذر ۹۸ در جاده های استان سمنان مجروح شدند که این رقم در مدت مشابه امسال با ۲۷ درصد کاهش به یک هزار و ۵۶۰ مورد رسید.
کبیری تصریح کرد: طرح زمستانه پلیس راه استان سمنان از ۲۰ آذر آغاز و تا ۲۰ اسفند ۹۹ ادامه خواهد داشت و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در این طرح آمادگی لازم را دارند.
وی اظهارداشت: تامین تغذیه خشک برای در راه ماندگان به دلیل برف و کولاک در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعیت هلال احمر استان سمنان است.
وی یادآور شد: برای خودروهای نقلیه سنگین بعد از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و کولاک، به منظور حفظ سلامت بارنامه صادر نشود.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: اعمال قانون در راه های فرعی استان سمنان و نظارت های نامحسوس در این بخش از ابتدای فروردین تا ۲۴ آذر ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۴ و ۵۳ درصد افزایش داشته است.
استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha