۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84150828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار تنکابن از افزایش تعداد بیماران کرونایی ابراز نگرانی کرد

نوشهر - ایرنا - فرماندار تنکابن از افزایش تعداد بیماران بستری کووید- ۱۹ در بیمارستان شهید رجایی و احتمال بازگشت شهرستان به وضعیت قرمز کرونایی پس از برگزاری آئین شب یلدا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایرنا ، سیدامیر حسینی جو عصر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان افزود : با توجه به نزدیک شدن به برگزاری آیین شب یلدا و شرایط قرمز کرونایی شهرهای همجوار بویژه رامسر ، محدودیت های بیشتری در حوزه های مختلف اعمال خواهد شد تا وضعیت شکننده نارنجی به قرمز تبدیل نشود.

وی اظهار داشت : از پنجشنبه شب تردد در مرکز شهر تنکابن بین ساعت ۲۱ الی ۴ صبح محدود می شود و کسبه بازار همچون گذشته باید راس ساعت ۱۸ به فعالیت خود پایان دهند.

حسینی جو با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان بستری شدند ، افزود : در ۲ هفته گذشته تعداد بستری ها بسیار پایین بود اما ناگهان این تعداد افزایش یافت که بسیار نگران کننده است.

وی تعداد بیماران کووید- ۱۹ بستری در بیمارستان شهید رجایی را ۲۳ نفر اعلام کرد و افزود : در حال حاضر ۲ بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند.

فرماندار تنکابن با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ بیمار کرونایی غیر بومی در بیمارستان بستری هستند ، گفت : بازگشت تنکابن به شرایط قرمز محتمل است و باید برای جلوگیری از آن محدودیت های بیشتری اعمال گردد.

وی افزود : اعمال محدودیت ها باعث شد تا تنکابن وارد موج سوم کرونا نشود و اما اگر مردم رعایت نکنند این اتفاق خواهد افتاد.

نماینده عالی دولت در تنکابن با تاکید بر این که فعالیت تالارهای پذیرایی ، آرایشگاه های زنانه و قلیانسراها همچنان ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد ، گفت : برپایی هرگونه مراسم به مناسبت شب یلدا در واحد های بوم گردی هم ممنوع است و در مسیر های منتهی به مناطق گردشگری دو هزار و سه هزار نیز محدودیت هایی اعمال خواهد شد تا میزان تردد خودروهای غیر بومی به حداقل برسد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha