۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۱۸
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 84150916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش بازی نساجی حاضر نشد

ساری - ایرنا - سرمربی تیم لیگ ‌برتری مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با نساجی مازندران در قائمشهر حاضر نشد.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی طبق برنامه از پیش اعلام شده هیات فوتبال مازندران قرار بود ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در کنفرانس خبری پیش بازی در جمع خبرنگاران مازندرانی حاضر شود.

ربیعی دومین سرمربی از میان سرمربیان سه تیم مهمان نساجی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر است که در کنفرانس خبری پیش بازی شرکت نکرده است و خبرنگاران مازندرانی تنها در این فصل موفق به طرح پرسش های پیش از بازی خود با سرمربی یک تیم مهمان شدند.

عدم حضور سرمربیان تیم های لیگ برتری مهمان نساجی در کنفرانس خبری پیش مسابقه به بهانه تاخیر در رسیدن به قائمشهر یا کسالت موضوع جدیدی نیست. در فصل گذشته هم بیش از ۱۰ سرمربی تیم های مهمان در کنفرانس خبری حاضر نشده بودند.

بی توجهی به حضور در کنفرانس خبری پش و پس از بازی اقدام خلاف مقررات فوتبال است. طبق بند ۵ ماده ۳۱ آیین نامه مسابقات ، سرمربیان تیم‌ها در صورت غیبت غیر موجه در نشست‌های خبری از یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان جریمه می‌شوند و در صورت استمرار احکام سنگین‌تری برای مربیان در نظر گرفته می‌شود.

اهمیت برگزاری کنفرانس خبری سرمربیان تیم ها پیش و پس از مسابقات فوتبال به حدی است که اواخر فصل گذشته لیگ برتر با وجود شیوع ویروس کرونا ، کنفرانس خبری مربیان تعطیل نشد و به فضای مجازی رفت.

خبرنگاران مازندرانی که طی ۲ سال گذشته بیشتر از خبرنگاران دیگر استان های کشور به خاطر عدم حضور مربیان تیم های مهمان در کنفرانس های خبری مواجه بودند ، این اقدام مربیان مهمان را بی مهری نسبت به افکار عمومی بویژه هواداران تیم ها و اهمیت ندادن به وقت و پرسش های خودشان می دانند و انتظار دارند سازمان لیگ از طریق برخورد قانونی با مربیانی که غیبت غیرموجه دارند ، از رسانه ها و خبرنگاران ورزشی دلجویی کند.

تیم مس رفسنجان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فردا پنجشنبه ۲۷ آذر ماه در قائمشهر مهمان تیم نساجی مازندران است . دیدار۲ تیم  ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی شروع می شود.
مس رفسنجان که تازه وارد لیگ برتر محسوب می شود از ۶ بازی گذشته رقابت های لیگ برتر با ۵ امتیاز در رده ۱۳ جدول ۱۶ تیمی رقابت های فوتبال باشگاه های ایران قرار دارد و برد برابر نساجی می تواند این تیم را تا جایگاه هفتم و هشتم بالا بکشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha