خوشبختی سن ایچ در پنج دقیقه

ساوه -ایرنا- هفته نخست لیگ برتر فوتسال ایران در حالی امروز از ساعت ۱۶ آغاز شد که نماینده ساوه در دیداری دراماتیک و در پنج دقیقه آخر مسابقه از شکست مقابل قهرمان دوره قبل پیروزی ساخت.

به گزارش ایرنا، در سالن خالی از تماشاگر فجر ساوه شاگردان جواد اصغری مقدم دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند تیم قدرتمند مس سونگون قهرمان سال گذشته لیگ برتر را با حساب چهار بر سه شکست دهند.

اهمیت کسب این پیروزی آنجا بود که نماینده ساوه چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما سایر بازیکنان با همه توان مقابل نماینده آذربایجان شرقی نمایش درخشانی داشتند.

نیمه نخست این دیدار با حساب ۲بر ۲ مساوی تمام شد که برای سن ایچ «علی مروتی» بازیکن ساوجی گلها را به ثمر رساند و برای سونگون هم خیام و فخیم گلزنی کردند.

با آغاز نیمه دوم فشار حملات تیم مس سونگون افزایش یافت و توانستند گل برتری را توسط خیام وارد دروازه سن ایچ کنند اما این پایان کار نبود و با بازیکنان ساوه با اجرای دقیق دستورات تاکتیکی کادر فنی موفق شدند در فاصله پنج دقیقه با پایان بازی گل تساوی را  توسط «سپندار» به ثمر برسانند.

پس از گل مساوی ساوجی ها، بار دیگر دامنه حملات مس سونگون روی دروازه این تیم شدن گرفت که با دفاع جانانه بازیکنان سن ایچ و درخشش دروازه بان این تیم راه به جایی نبرد.

حملات قهرمان دوره قبل لیگ برتر روی دروازه نماینده ساوه همچنان ادامه داشت اما در یک ضدحمله و در فاصله ۲ دقیقه به پایان بازی «مهدی کریمی» با شوتی که به تیر دروازه حریف زد و در برگشت توانست ضربه دقیق به توپ بزند تا یک گل زیرتاقی زیبا به ثمر برساند و سه امتیاز حساس به حساب تیمش واریز کند.

سن ایچ هفته آینده باید مقابل ایمان شیراز صف آرایی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha