از شکست تلخ مدافع عنوان قهرمانی تا بخشیده نشدن آل کثیر

تهران- ایرنا- در بیست و ششمین روز از آذرماه سال ۱۳۹۹ با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

به گزارش ایرنا، در بیست و ششمین روز از آذرماه سال ۱۳۹۹ بسته ورزشی ایرنا با حال و هوای فینال لیگ قهرمانان آسیا تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

سلطانی‌فر: به کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا امید زیادی داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به امکانات کشور و جایگاه فوتبال ایران، امید زیادی داریم که میزبانی جام ملت‌های آسیا را به دست آوریم. اطلاعات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

آل‌کثیر بخشیده نشد

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: اعتراض این باشگاه در مورد محرومیت «عیسی آل‌کثیر» در دادگاه عالی ورزش CAS مورد قبول واقع نشد و او نمی‌تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد. جزییات تکمیلی در اینجا موجود است.

قطر میزبان بازی‌های آسیایی ۲۰۳۰ شد

با موافقت اعضای مجمع شورای المپیک آسیا قطر به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی ۲۰۳۰ و عربستان میزبان بازی های ۲۰۳۴ شدند. برای اطلاع از مشروح این خبر به اینجا مراجعه کنید.

شکست مدافع عنوان قهرمانی در نخستین روز از لیگ برتر فوتسال

مسابقات لیگ برتر فوتسال در گروه دوم با انجام سه دیدار پیگیری شد که در مهم ترین بازی تیم مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی از تیم سن ایچ ساوه شکست خورد. جزییات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

یحیی نمی‌خوابد؛ وزن کم می‌کند و از خدا هدیه می‌گیرد

نزیک‌ترین دوست، هم‌تیمی سابق و یا شاید برادر ناتنی. رضا ترابیان چیزهایی درباره یحیی گل‌محمدی بر زبان می‌آورد که تاکنون نشنیده و ندیده‌اید. توضیحات بیشتر را در اینجا بخوانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha