شرکت توزیع برق شمال کرمان رتبه دوم پیک کشور را کسب کرد

کرمان - ایرنا - سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از کسب رتبه دوم کاهش پیک بار سال ۱۳۹۹ توسط شرکت توزیع برق این استان در بین گروه سوم شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، عبدالوحید مهدوی نیا شامگاه چهارشنبه  با اعلام این مطلب به رسانه ها  افزود: در راستای اقدامات کاهش پیک‌بار و مدیریت تقاضا در ایام اوج بار سال ۹۹ شبکه سراسری برق با همکاری مشترکان فهیم و تلاش فعالان صنعت برق در کشور بیش از پنج هزار مگاوات کاهش مصرف از طریق مدیریت بار اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: اجرای فعالیت‌های کاهش پیک با همکاری صنایع، کشاورزان و همچنین استفاده از مولدهای برق خودتامین نقش موثری در پیک‌سایی در استان داشته است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بیان کرد: در هر بخش، اعم از کشاورزی،  تجاری، اداری، صنعتی، جایگاه های سوخت گاز طبیعی و مشترکین دارای مولد خود تامین، طرح های تشویقی در نظر گرفته شده که سبب همکاری بیشتر مشترکان با صنعت برق شده است.

وی تصریح کرد: کاهش مصرف برق موجب کاهش سرمایه‌گذاری در تجهیز صنعت برق شده و سرمایه‌هایی که باید در این حوزه هزینه شود را به سایر حوزه‌های مورد نیاز کشور هدایت می‌کند.

مهدوی نیا ادامه داد: درحوزه فعالیت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ۶۴۷ هزارو ۹۶۸ مشترک فعال وجود دارد که مشترکان کشاورزی با وجود تعداد کمتر از یک درصد کل مشترکین بیش از ۴۰ درصد مصرف برق شمال استان را تشکیل می دهند.  
وی  از همکاری مشترکان شرکت توزیع برق شمال کرمان برای کاهش مصرف در زمان پیک بار قدردانی کرد و اظهار داشت : توانتسیم با همکاری و همت همکاران شرکت تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر گذاشتیم.

شرکت توزیع برق شمال استان کرمان وظیفه تامین و توزیع برق پایدار در هفت شهرستان شمالی این استان را بعهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha