۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 2588
کد خبر: 84151504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف محموله‌های قاچاق و مواد مخدر در مراغه

۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸
کد خبر: 84151504
کشف محموله‌های قاچاق و مواد مخدر در مراغه

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله البسه، ماینر و سیگار قاچاق و  همچنین مواد مخدر در این شهرستان در ۴۸ ساعت اخیر خبرداد.

سرهنگ رمضان اللهوردیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۰ ثوب انواع اورکت و ۲ دستگاه ماینر خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان انتظامی ارزش تقریبی این محموله کالای قاچاق را حدود ۲۱ میلیون تومان برآورد کرده اند.

کشف حدود ۲۱ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه همچنین از کشف حدود ۲۱ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

اللهوردیان افزود: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه فردی اقدام به توضیح گسترده سیگار قاچاق می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از شناسایی محل نگهداری و فروش اقلام قاچاق با هماهنگی لازم در یک اقدام غافلگیرانه در بازرسی از مغازه ای،  تعداد ۲۰ هزار و ۷۴۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این ارتباط اضافه کرد:  کارشناسان ارزش تقریبی سیگار های قاچاق کشف شده را ۲۱ میلیون تومان برآورد کرده اند.

کشف حدود ۱.۵  کیلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه 

اللهوردیان گفت: در راستای اجرای طرح های  پاکسازی  نقاط  آلوده  و برخورد با توزیع و مصرف کنندگان مواد  مخدر و در پی کسب اخباری درخصوص  فعالیت افرادی در تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدر،   موضوع در دستورکار  ماموران  کلانتری های ۱۱ و ۱۲ و پاسگاه خداجو و یگان امداد قرار گرفت.

وی افزود: با اطمینان از صحت موضوع و با انجام اقدامات فنی، ماموران ۱۴ متهم را دراین خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در چند عملیات جداگانه موفق شدند متهمان را دستگیر کنند و در بازرسی بدنی و منزل و خودروی آنها،  یک کیلو و ۴۱۰ گرم انواع مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف کشف کنند که در این رابطه یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند اضافه کرد:  شهروندان در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha