۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84151710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مانور اصلاح ولتاژ برق در اشنویه برگزار شد

۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷
کد خبر: 84151710
مانور اصلاح ولتاژ برق در اشنویه برگزار شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره توزیع برق اشنویه گفت: مانور اصلاح ولتاژ شبکه توزیع برق این شهرستان با محوریت طرح "چاوش" با هزینه ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال برگزار شد.

مهدی سروری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شناسایی و رفع اتصالات سست در جهت پایداری شبکه، متعادل سازی بار ترانس توزیع با تحلیل بارگیری، جایگزینی شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار ضعیف، شناسایی و پایش ولتاژ مشترکان و اصلاح سیستم زمین شبکه (ارتینگ) را از اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد.

وی افزود: در قالب اجرای این مانور همچنین کابل‌های سرویس و اتصالات سست مشترکانی که در تابستان مشکل نوسان برق داشتند نیز اصلاح و از سوختن وسایل مشترکان جلوگیری به عمل آمد.

رییس اداره توزیع برق اشنویه ادامه داد: نصب پست هوایی به قدرت ۱۲۵ کیلووات، احداث شبکه هوایی به طول ۵۴۴ متر و خروج سه فیدر فشار ضعیف به طول ۸۵ متر نیز از جمله طرح‌های تعریف شده در این مانور بود.

سروری گفت: مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه با محوریت رفع ضعف ولتاژ در این شهرستان در روستای "خانلر "برگزار شد.

طرح "چاوش" بر پایه چشم‌انداز اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع طراحی شده که این طرح حرکتی جهادی برای اصلاح و ارتقای افت ولتاژ ناشی از افزایش مشترکان و تغییرهای مصرف برق عملیاتی می‌شود.

شهرستان اشنویه ۲۳ هزار و ۴۷۰ مشترک برق دارد، این شهرستان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و هم مرز با ۲ کشور عراق و ترکیه است؛ اشنویه دارای ۷۴ روستا و ۲ بخش مرکزی و نالوس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha