۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84151719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهکارهای رفع موانع تولید ۵ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری ارائه شد

شهرکرد- ایرنا- موانع تولید پنج واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه، بررسی و راهکارهای رفع این مشکلات از سوی اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان ارائه شد تا بزودی این موانع رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان با تاکید بر هم‌افزایی و همکاری بین‌بخشی دستگاه‌های این استان در جهت رونق تولید و رفع مشکلات این حوزه اظهار داشت: با وجود تنگناها و مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، اما می‌توان از ظرفیت‌های موجود در جهت رونق تولید بهره‌گیری کرد.

الله‌کرم نصیری با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های استان، بخش معدن است که می‌توان با رعایت کامل قوانین و حفظ منابع طبیعی استان زمینه برای ورود سرمایه‌گذاران را فراهم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا باید موانعی که فراروی سرمایه‌گذاری در بخش معادن وجود دارد از میان برداشته شود و در حوزه گسترش معادن اقدامات بیشتری انجام داد.

به گزارش ایرنا، در این نشست با تصویب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با صدور مجوز برای اکتشاف معدن در منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ موافقت شد و مقرر شد تا سرمایه‌گذار بخش خصوصی در ابتدا در محدوده مشخص اقدام به اکتشاف کند و سپس متناسب با نتایج اکتشاف نسبت به ادامه کار تصمیم‌گیری شود.

همچنین با بخشودگی جرائم مالیاتی یک واحد تولیدی به شرط موافقت سازمان مرکزی نیز موافقت شد.

یک واحد فرش‌شویی نیز درخواست نیم لیتر بر ثانیه آب برای راه‌اندازی کسب و کار خود ارائه داد که با این طرح نیز موافقت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha