منبع پایدار آب شرب شهرک‌های صنعتی چهارمحال وبختیاری ایجاد می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رفع کمبود آب شرب واحدهای صنعتی تا پایان دولت دوازدهم انجام می‌شود، گفت: بهترین‌ راه تامین آب آشامیدنی شهرک‌های صنعتی از محل طرح آبرسانی بن به بروجن است.

حمیدرضا فلاح  روز شنبه در گفت‌وگو با  ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر بخش زیادی از آب شرب مورد نیاز این شهرک‌ها با  تانکر سیار آبرسانی می‌شود.

وی، شهرک‌های صنعتی سفیددشت و شهرکرد و سامان را سایت‌های اولویت‌دار و بحرانی در زمینه کمبود آب آشامیدنی در استان عنوان کرد و افزود: تامین آب مورد نیاز شهرک‌ها از چاه‌های عمیق و نیمه‌عمیق است و کسری بخشی از شهرک‌ها به آب ، اکنون با تانکرهای آبرسانی جبران می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری توسعه چاه‌های زیرزمینی، اصلاح و لایروبی چاه‌ها را از جمله راه‌های کوتاه‌مدت تامین آب عنوان کرد. 

فلاح همچین با اشاره به اینکه استفاده پساب شهری در بخشی صنایع از جمله مجتمع فولاد سفید دشت اجرایی شده است، افزود: تامین بخشی از آب فضای سبز با استفاده از پساب شهری و صنعتی در دستورکار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از اجرای شبکه فیبرنوری در۱۱ شهرک صنعتی خبر داد و تصریح کرد: با تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی،امکان استقرار پایانه‌های گمرکی به منظور سهولت در صادرات کالاهای تولیدی در شهرک‌های یاد شده امکان‌پذیر شده است. 

وی از تکمیل زیرساخت‌های لازم از جمله گاز طبیعی، برق با ولتاژ مناسب و امکانات ارتباطات تلفنی و اینترنت را در شهرک‌های صنعتی استان در دولت تدبیر و امید خبر داد و افزود: همه امکانات برای جذب سرمایه‌گذار در بخش تولیدات صنعتی و خدماتی در استان مهیا شده است.  

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در ۲۱ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha