۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۷
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84152840
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رحمان رضایی: بدرستی از فرصت‌های خود بهره نبردیم

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما بازی خوبی مقابل تیم استقلال تهران به نماش گذاشت اما از فرصت‌های خود بدرستی بهره نبرد.

به گزارش ایرنا، رحمان رضایی شامگاه روز جمعه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران افزود: بازی خیلی خوبی بود، بازیکنان در این دیدار عملکرد عالی در دفاع  و حمله داشتند.

 وی گفت:  تیم ما در این  دیدار با ترکیب کامل خود نبود و هنور هفت بازیکن درگیر با کرونا ما در این بازی حضور نداشتند و از بازیکنان جوان بهره بردیم.

وی افزود: امروز  چهار بازیکن ۲۱ ساله در ترکیب امروز تیم حضور داشتند و عملکرد خوبی داشتند که برای آینده تیم اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: برخی بازیکنان نظیر دشتی، دارکوبیدوف، محمدی مهر و سلطانی که پیش از این کرونا داشتند در این بازی حضور داشتند که در شرایط ایدالی نبودند که این موضوع نشان می‌دهد اگر تیم کامل بود می‌توانستیم صد درصد سه امتیاز را بگیریم که متاسفانه نشد.

وی یادآور شد: هواداران امیدوار باشند تیم جوانی داریم و فوق العاده به آینده آن امیدوار هستم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه به دلیل لغزندگی قضاوت امروز سخت بود، در این بازی داوری مشکلی نداشت و فقط در یک صحنه داور می‌توانست سوت بزند یا نزند.

رضایی تصریح کرد: در پنج بازی قبل حق‌مان ضایع شد که در مجموع می‌توانم بگویم در صحنه بازی امروز خیلی ها معتقد بودند پنالتی بود و من چون ندیدم قضاوتی در این مورد ندارم.

وی کیفیت زمین ورزشگاه فولادشهر را فوق العاده ذکر و اضافه کرد: این زمین یکی بهترین‌های ایران است و با توجه به بارش‌های شدید اخیر خوب نگهداری شد.

دیدار تیم های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه تیم ذوب‌آهن با چهار امتیاز در مکان پانزدهم لیگ برتر قرار گرفت و تیم استقلال تهران نیز با ۱۲ امتیاز در مکان دوم قرارگرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha