تیم‌های والیبال نشسته و جوانان شهرداری ارومیه حریفان خود را شناخت

ارومیه- ایرنا- رییس هیات والیبال ارومیه گفت: با برگزاری آیین قرعه‌کشی، تیم‌های والیبال نشسته و جوانان شهرداری ارومیه حریفان خود را در لیگ برتر فصل جاری شناختند.

پیمان رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لیگ‌برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور از امروز به میزبانی بندرانزلی آغاز می‌شود که تیم شهرداری ارومیه با تیم‌های آذرباتری ارومیه، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهداب یزد، شهرداری قزوین و لبنیات هراز آمل در گروه یک هم‌گروه شده است.

وی اضافه کرد: طبق برنامه، امروز و در نخستین روز مسابقات از ساعت ۱۵ تیم آذرباتری با تیم شهرداری قزوین و از ساعت ۱۷، شهرداری ارومیه با شهرداری گنبد دیدار خواهدکرد.

رییس هیات والیبال ارومیه ادامه داد: تیم جوانان شهرداری ارومیه با هدایت محمد توفیقی آذر و با ترکیب سهیل مسعود، محمد فرهنگی، محمدصالحی، علی جعفری، امیررضا حجت‌یار، پوریا محمدنژاد، سینا قنبرزاده، امیرحسین همتی، اصغرصفری، علی حسینی، حسین اژدری، علیسان تیغ‌افکند، علی رخشا، امید حسن‌زاده،محمد بهرامعلیزاده و رضا آخشیجان در این رقابت‌ها به میدان خواهدرفت.

رضایی اظهار کرد: گروه یک لیگ برتر والیبال نشسته نیز به میزبانی گنبد و طی روزهای دوم تا چهارم دی‌ ماه آتی برگزار خواهدشد.

وی ادامه داد: نماینده ارومیه در این مسابقات با تیم‌های شهرداری ورامین، پالایش نفت آبادان و شهرداری گنبد هم‌گروه و در نخستین دیدار روز سه‌شنبه، دوم دی با شهرداری ورامین دیدار خواهدکرد.

تیم شهرداری ارومیه امسال در لیگ برتر و دسته یک والیبال، لیگ برتر جوانان و نوجوانان و لیگ برتر والیبال نشسته حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha