۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84153118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجموع بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری به ۱۸۲ میلیمتر رسید

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارشهای هفته گذشته گفت: مجموع بارش‌های سال آبی جاری با احتساب بارش‌های سامانه اخیر در استان به ۱۸۲ میلیمتر رسید.

مهران چراغپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارش‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلندمدت ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی، ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ را ۴۱ سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: ارتفاع برف در مقایسه با سال گذشته که به یک متر و ۲۰ سانتی‌متر می‌رسید کاهش چشمگیری دارد اما در مقایسه با دوره مشابه بلندمدت که ۳۵ سانتی‌متر بوده است تغییر محسوسی ندارد.

چراغپور در ادامه از کاهش محسوس دما در استان تا روز دوشنبه خبر داد و تصریح کرد: در این مدت شاهد یخبندان و در برخی مناطق وقوع پدیده مه‌گرفتگی را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از وقوع پارش‌های پراکنده در اواسط هفته جاری نیز خبر داد و گفت: شدت بارش‌ها برای شهرستان کوهرنگ همراه با برف و وزش باد شدید است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه سه رودخانه زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha