۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84153232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۴ تُن اقلام اساسی در اشنویه توزیع شد

۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱
کد خبر: 84153232
۵۴ تُن اقلام اساسی در اشنویه توزیع شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: در راستای تنظیم بازار این شهرستان، ۵۴ تن مرغ منجمد و برنج به نرخ مصوب در سطح این شهرستان توزیع شد.

کمال دانا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان ۲۴ تن مرغ منجمد است به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۵۰ هزار ریال و ۳۰ تن نیز شامل برنج هندی طرح تنظیم بازار به قیمت هر کیلوگرم ۱۸۵ هزار ریال بوده که توزیع شده است.

وی با بیان اینکه روند توزیع در فروشگاه‌های سطح شهرستان به اتمام رسیده ولی سهمیه توزیع در ادارات دولتی ادامه دارد، اضافه کرد: قیمت‌های این اقلام مصوب بوده و با فروش بالاتر از این قیمت در مراکز عرضه و توزیع به صورت قانونی برخورد می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه افزود: این دومین مرحله از توزیع گوشت مرغ و برنج تنظیم بازار در این شهرستان است و در مرحله نخست نیز که اوایل ماه جاری در این شهرستان انجام گرفت، ۲۶ تن از این اقلام توزیع شد.

وی گفت: اکیپی از بازرسان اصناف و صنعت، معدن و تجارت جهت مقابله با گرانفروشی و نظارت دقیق بر نحوه توزیع کالاهای شب یلدا از هفته گذشته تشکیل شده و با متخلفان بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

"دانا"، تامین نیازهای اساسی مردم را از اهداف ستاد تنظیم بازار این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضا برای برخی اقلام اساسی و در راستای کنترل بازار، توزیع مواد ضروری در دستور کار قرار گرفته است که اثر قابل توجهی در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها دارد.

وی ادامه داد: طی سه ماه گذشته بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه‌ای این شهرستان در گشت‌های مشترک ۲ هزار و ۳۰۰ مورد از اصناف این شهرستان را مورد بازرسی قرار دادند که با واحدهای متخلف برخورد لازم انجام شد.

وی گفت: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع این اقلام شکایتی داشته باشند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴  و ۴۴۶۳۰۵۳۵ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha