۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 1395
کد خبر: 84154008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه هریس: تدریس مجازی معلمان ارزیابی شود

۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۳
کد خبر: 84154008
امام جمعه هریس: تدریس مجازی معلمان ارزیابی شود

تبریز - ایرنا - امام جمعه شهرستان هریس گفت: ارتباط با والدین دانش آموزان و دریافت گزارش از کیفیت آموزش مجازی بایستی سرلوحه آموزش و پرورش باشد و شیوه تدریس مجازی معلمان ارزیابی و از برترین‌ها قدردانی شود.

حجت الاسلام رضا نصرالله پور روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به تلاش جهادی معلمان در سال تحصیلی جاری گفت: با یادگیری بهتر و عدالت آموزشی باید کمک های مومنانه را به سمت تهیه گوشی و تبلت هوشمند جهت استفاده دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت سوق دهیم.

وی به اهمیت آموزش سواد رسانه ای در این شرایط جامعه اشاره ای کرد و گفت:  استفاده از فضای مجازی به شرط برخورداری از سواد استفاده از آن، مطلوب و سودمند بوده زیرا بستر هر نوع فعالیتی در این فضا مهیا است و برخورداری والدین از سواد فضای مجازی برای کاهش آسیب ها ضروری است.

فرماندار شهرستان هریس هم همکاری تمامی ادارات با سوادآموزی و آموزش دهندگان در اجرای نهضت سوادآموزی در شهرستان را خواستار شد.

علیرضا خاکپور خاطرنشان کرد: جهت برقراری عدالت آموزشی تهیه و توزیع گوشی و تبلت هوشمند بین دانش آموزان نیازمند ضروری است.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی جامعه، اطلس یادگیری در دسترس تمامی مدارس قرار گرفته است و مدارس منطقه برای هر سه وضعیت سفید ، زرد و قرمز کرونا آمادگی کامل دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha