۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84154395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمشیرباز شاخص زنجانی راهی اردوی تدارکاتی تیم ملی شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات شمشیربازی استان زنجان، گفت: شمشیرباز شاخص زنجانی که از سوی فدراسیون این رشته ورزشی به اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت شده بود در این اردو حضور یافت.

حامد افشاری، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اردو از روز گذشته ۲۹ آذر ماه جاری در مشهد مقدس آغاز شده است و تا ششم دی ماه امسال (یک هفته) زیر نظر مربیان مجرب و توانمند تیم ملی، تمرین می کنند.

وی اظهار داشت: این اردو با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگری از ابتلا شمشیربازان دعوت شده به بیماری ویروس کرونا با رعایت دقیق و کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست PCR برگزار می شود.  

افشای تصریح کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه‌های اپه و فلوره مردان و اپه زنان جهت کسب آمادگی برای رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو (زون آسیا) که فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و شمشیرباز زنجانی در اسلحه اپه، تمرینات خود را انجام می دهد.  

رییس هیات شمشیربازی استان زنجان  با بیان اینکه این رقابت های آسیایی در حکم انتخابی المپیک است، گفت: از ایران نیز یک شمشیربازی منتخب و آماده راهی پیکارهای زون آسیا، اعزام خواهد شد.  

افشاری، افزود: محمد اسماعیلی از زنجان، محمد رضایی، محمد رضایی طادی از اصفهان و طاهر عاشوری از آذربایجان‌غریی از سوی علی یعقوبیان سرمربی اسلحه اپه ایران به منظور کسب آمادگی بهتر و بیشتر به این اردو دعوت شده اند.

وی تصریح کرد: محمد اسماعیلی از شمشمیربازان شایسته زنجانی به خاطر شیوع ویروس کرونا، تمرینات زیادی انجام نداده است و به همین خاطر نیز از آمادگی خوب و مناسبی برخوردار نیست اما تا جایی که امکان داشت به صورت انفرادی و برخی مواقع نیز به صورت اختصاصی زیر نظر مهدی رضایی از مربیان مجرب این رشته ورزشی زنجان تمرین کرده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha