۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84154535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نحوه برگزاری امتحانات دی‌ماه دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری اعلام شد

شهرکرد -ایرنا-مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به فراسیدن زمان امتحانات دانش‌آموزان، نحوه برگزاری امتحانات دی‌ماه سال تحصیلی جاری برای تمام دوره‌های تحصیلی را اعلام کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره کل آموزش و پرورش استان، فرحناز قائدامینی با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: امتحانات دی‌ماه دانش‌آموزان در ۲ گروه نهایی و غیرنهایی تقسیم بندی شده است که امتحانات نهایی به دلیل تاثیرگذاری که در آینده دانش‌آموزان دارد، به صورت حضوری و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: امتحانات نهایی خاص تعدادی از ایثارگران و همچنین دانش‌آموزانی است که درس از سال گذشته دارند، نیز برگزار می‌شود، که امتحانات پایه دوازدهم از ۱۵ دی‌ماه آغاز و تا هشتم بهمن‌ماه و پایه نهم از ۱۵ دی‌ماه شروع و تا پایان دی‌ماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه امتحانات نهایی به صورت حضوری است، گفت: اولیاء دانش‌آموزان نگرانی برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه نداشته باشند، همه شرایط و پروتکل‌های بهداشتی مانند امتحانات خردادماه و شهریورماه سال گذشته رعایت می‌شود.

قائدامینی اظهار داشت: سنجش وضعیت دانش‌آموزان پایه اول و دوم دبستان نیز به صورت حضوری و با هماهنگی معلمان با حضور تعداد یک یا ۲ دانش‌آموز و در درس‌های مهم فارسی و ریاضی برگزار می‌شود.

به گفته وی، آزمون‌های درس مهارت، استانداردسازی و کارورزی و کارآموزی دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: امتحانات دی‌ماه مابقی دانش‌آموازن به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha