۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84154663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز خانواده و ازدواج دانشگاه دامغان آغاز به کار کرد

سمنان- ایرنا- مدیر مرکز خانواده و ازدواج دانشگاه دامغان گفت: این مرکز با هدف پرداختن به مباحث ازدواج و خانواده به صورت منسجم و تشکیلاتی فعالیت خود را آغاز کرد.

حسن قادری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: مرکز خانواده و ازدواج در زمینه‌های مختلف برای دانشجویان متأهل، دانشجویان مجرد و خانواده استادان و کارکنان، خدماتی را ارائه می‌کند. 

وی به فعالیت این مرکز برای دانشجویان متاهل اشاره کرد و افزود: ایجاد شرایط اشتغال، ارائه تسهیلات، فراهم کردن شرایط ازدواج آسان و ارائه خوابگاه به متأهلان، ازجمله خدمات این مرکز در آینده نزدیک است.

قادری اضافه کرد: همچنین این مرکز در نظر دارد تا با حمایت خیران و کمک کانون‌های کارآفرینی، زمینه اشتغال دانشجویان متأهل را فراهم کند. 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این مرکز برای دانشجویان مجرد نیز برگزاری دوره‌های مختلف و رفع مشکل‌های احتمالی با ارائه مشاوره است. 

قادری ادامه داد: این مرکز در کنار فعالیت‌های ازدواج، در زمینه خانواده نیز فعالیت دارد که در اجرای این طرح، استادان ، کارکنان و خانواده‌ آن‌ها از کارگاه‌های خدماتی و مشاوره‌ای بهره‌مند می‌شوند. 

وی اظهار داشت: این مرکز در نظر دارد تا در کنار دفتر مرکزی در دانشگاه، دفتر دوم خود را در ساختمان اهدایی دکتر عالمی برای ارائه خدمات به مردم شهر در آینده فعال نماید.

قادری به تفاهم‌نامه این مرکز با کمیته امداد اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه ای درحال تنظیم است تا بتوانیم در زمینه‌های مرتبط، خدمات متقابل را دریافت و ارائه کنیم. 

وی ادامه داد: در راستای این تفاهم نامه، مرکز خانواده و ازدواج در زمینه رفع نیازها و مشکلات خانواده مددجویان کمیته امداد تلاش می‌کند و در مقابل کمیته امداد نیز تسهیلات اشتغال و مسکن را به دانشجویان ارائه می‌کند. 

قادری تصریح کرد: این مرکز از شانزدهم آذرماه به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و تاکنون چهار کارگاه با استفاده از ظرفیت استادان دانشگاه برگزار شده است که در این کارگاه‌ها، بیش از ۷۰۰ نفر به‌صورت مجازی شرکت کردند. 

مرکز خانواده و ازدواج دانشگاه دامغان به‌صورت هیات امنایی فعالیت دارد و اعضای این هیات شامل ۱۲ نفر است.

در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۳ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند.

این دانشگاه ۱۶۲ عضو هیات علمی، ۵٨ آزمایشگاه، ۱٨ کارگاه، سه سایت، یک خانه ریاضی و یک لابراتوار زبان دارد و در حال حاضر دارای ۳۰ رشته کارشناسی ارشد و ۱۶ رشته دکتری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha