کمک ۸۴ میلیون تومانی دانش‌آموزان یک مجتمع آموزشی بیرجند به نیازمندان

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان چهار آموزشگاه مجتمع امام حسین (ع) بیرجند بیش از ۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در قالب پویش یلدای همدلی و به صورت بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر و گوشی همراه به دانش‌آموزان نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا کمک کردند.

محمدعلی واقعی روز یکشنبه در آیین توزیع این هدایا که در دبیرستان دخترانه امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، افزود: هدایای دانش‌آموزان نیکوکار این چهار آموزشگاه شامل ۱۵۰ بسته لوازم‌التحریر، ۳۰ عدد کیف، ۲۱۳ بسته معیشتی و چهار گوشی هوشمند است.

وی با اشاره به مشارکت فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در رزمایش کمک‌های مومنانه گفت: مشارکت دانش‌آموزان در امور خیر و عام‌المنفعه علاوه بر ترویج این فرهنگ حسنه در مدارس، در ایجاد شکوفایی، همبستگی، پذیرش، مشارکت، انسجام اجتماعی و ارتقای سلامت اجتماعی نقش مهمی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: دانش‌آموزان قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند که تأثیر بسزایی در چرخه‌های اصلی استان مانند صنعت، اقتصاد، فرهنگ و علم دارند و باید فرصت‌ها و امکانات برابر در اختیار همه آنان قرار گیرد تا تمامی دانش‌آموزان با ابتکارات و نوآوری‌های خودشان، در راه توسعه همه جانبه استان سهیم باشند و یکی از عواملی تحقق این مهم ترویج فرهنگ ایثار و انفاق بین قشر دانش‌آموز است.

وی تصریح کرد: حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان بهارستان علم و ادب در پویش‌های «کمک‌های مومنانه»، «ایران همدل»، «لبخند رضایت» و «یلدای همدلی» مصداق عینی در همه حال در کنار یکدیگر بودن و تقسیم و شادی‌ها در مناسبت‌ها، آداب و سنن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha