استاندار خراسان رضوی از پرستاران و شهدای سلامت استان تجلیل کرد 

مشهد- ایرنا - استاندار خراسان رضوی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان امید مشهد از پرستاران این بیمارستان تجلیل کرد.

به گزارش روز یکشنبه استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در این بازدید، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان با تعدادی از پرستاران از نزدیک گفت‌وگو و به نمایندگی از خانواده بزرگ بهداشت و درمان استان از آنان قدردانی کرد.

در این دیدار فرماندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تعدادی از مسوولان شبکه بهداشت و درمان استان نیز حضور داشتند.

همچنین استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در  منزل ۲ تن از شهدای سلامت" شهیده صحافی مقدم"و "شهید دکتر محمد سالاری" حضور یافت و به مقام والای آنان ادای احترام کرد.

شهیده " ننه صحافی مقدم" از ابتدای شیوع کرونا به صورت داوطلبانه در بیمارستان امید مشهد ویژه بیماران سرطانی فعالیت می کرد و در مهرماه امسال بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به خیل شهدای سلامت پیوست.

دکتر "محمد سالاری" پزشک فعال در مرکز خدمات جامع سلامت ویژه بیماران مشکوک به کووید ۱۹ نیز در مردادماه امسال به جمع شهدای خدمت در عرصه سلامت پیوست.

همچنین عصر روز یکشنبه استاندار خراسان رضوی در روزنامه قدس حضور یافت و ضمن بازدید از قسمت های مختلف این رسانه به سوالات خبرنگاران آن پاسخ داد.

تا لحظه تنظیم خبر هنوز از محتوای سوالات خبرنگاران و پاسخ های استاندار خراسان رضوی خبری منتشر نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha