۱ دی ۱۳۹۹، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 1427
کد خبر: 84155635
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سیروان: مردم قدردان فداکاری‌های پرستاران هستند

ایلام - ایرنا - فرماندار سیروان با بیان اینکه مردم همیشه قدردان تلاش‌های خالصانه پرستاران هستند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون این قشر فداکار با وجود تمامی مشکلات و کمبودها در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند.

به گزارش ایرنا، جواد رحیمی مقدم روز دوشنبه در این آیین تجلیل از پرستاران شهرستان سیروان با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاران پرچم‌دار خدمت و حراست از سلامتی در جامعه و سربازان و مدافعان واقعی سلامت در بهبوهه شیوع ویروس کرونا هستند و تلاش های شبانه روزی آنان باعث آرامش و امید در جامعه می‌شود.

وی افزود: این عزیزان در بحران کرونا تمامی تلاش خود را به کار بستند و جانانه پای کار ایستادند، در زمان شیوع این بیماری تاکنون پرستاران به ویژه شاغلان بخش درمان نشان دادند که نماد مقاومت و ایثار هستند.

فرماندار سیروان روز پرستار را فرصتی برای پاسداشت این قشر فرهیخته و مقام شامخ سفید پوشان سلامت دانست و یادآور شد: مردم همواره قدردان این قشر هستند، در این شرایط سخت کرونایی، پرستاران ما با جان و دل زحمت کشیدند و قطعا این فداکاری ها برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

رحیمی مقدم با اشاره به‌ سختی کار پرستاری گفت: کار پرستاری علیرغم سختی‌ها و مشقت هایی که دارد ولی تضمین و تامین سلامت مردم بوده و لبخند رضایت مردم بهترین پاسخ بر تلاش های این عزیزان است.

وی، وضعیت مناسب شهرستان سیروان در موضوع کرونا را برگرفته از همراهی و رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم دانست و اضافه کرد: کرونا هنوز تمام نشده است، از همه مردم فهمیم شهرستان درخواست داریم تا ریشه کنی کامل ویروس منحوس کرونا و قطع کردن زنجیره این بیماری مهلک همچون گذشته همکاری و تعامل داشته باشند.

در این آئین و با حضور امام جمعه سیروان و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان شهر لومار از پرستاران تجلیل بعمل آمد.

شهرستان سیروان به مرکزیت شهر لومار در ۶۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha