استاندارخراسان رضوی: از تمام ظرفیتها برای امر به معروف استفاده می‌کنیم

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: از تمامی ظرفیت‌های دستگاههای اجرایی استان برای اجرای مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استفاده می‌کنیم.

محمدصادق معتمدیان روز دوشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: اجرای مصوبات این ستاد را وظیفه و تکلیف شرعی خود می‌دانیم زیرا اجرای این مصوبات در حفظ احکام اسلام و سلامت جامعه اثرگذاری بسیار دارد.

وی با اشاره به بودجه این ستاد ادامه داد: در قانون، بودجه متمرکز در این زمینه در نظر گرفته شده و در اختیار ستاد مرکزی قرار گرفته است. ستاد امر به معروف به دنبال گسترش ساختارهای موازی نیست بلکه سیاستگذاری و هماهنگ کردن دستگاهها برای اجرای مصوبات مورد نظر است.

استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاهها و سازمانهای مختلف  نیز با توجه به اعتبارات فرهنگی خود باید سرفصلی را باز کنند تا بخشی از اعتبارات در این زمینه تامین شود. به طور مشخص در قانون بودجه، همه دستگاهها موظف هستند یک درصد از اعتبارات خود را بصورت متمرکز سالانه در راستای مسائل فرهنگی و اطلاع رسانی در اختیار صدا و سیما قرار دهند.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق کار فرهنگی پرداختن به مقوله امر به معروف و نهی از منکر است افزود: رسانه ملی نقش مهمی در این خصوص و آموزش و فرهنگ سازی دارد. همچنین باید از ظرفیت نشریات و فضای مجازی هم در این زمینه استفاده شود.

معتمدیان ادامه داد: به همه دستگاهها و سازمانها ابلاغ می‌کنیم در خصوص امر به معروف و نهی از منکر بر اساس سیاستها و اولویتها اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha