۲ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84157463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارق سیم و کابل برق و کشف ۴۰ فقره سرقت در شهرکرد خبر داد و گفت:در پی اعلام وقوع چند مورد سرقت سیم و کابل برق در شهرکرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در این رابطه پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌ها، یک متهم مرتبط در خصوص این سرقت‌ها را شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی، وی را دستگیر کرد.

به گفته وی، در بازجویی‌های علمی و فنی به عمل آمده توسط پلیس، سارق در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی به ۴۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان شهرکرد اعتراف کرد که متهم به همراه پرونده تشکل شده به مرجع قضایی معرفی شد.

امان‌اللهی همچنین از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش۱۳ میلیارد ریال در محور لردگان بهبروجن خبر داد. 

وی اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله کالای قاچاق از محورهای  مواصلاتی استان، موضوع در دستورکار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران در عملیات ایست و بازرسی در محور لردگان به بروجن به یک دستگاه کامیون مشکوک و پس از اخذ مجوز قضایی آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این کامیون ۸۸۲ کارتن لیوان شیشه‌ای خارجی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و راننده و سرنشین کامیون دستگیر شدند.

امان‌اللهی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی به قاچاقچیان کالا هشدار داد: نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و گسترش اشتغال، با افراد سودجو برخورد می‌کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha