فعالان صنعت حمل و نقل همواره در پیشانی خدمت به مردم بوده‌اند

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: فعالان صنعت حمل و نقل اعم از راهداران و رانندگان ناوگان جاده‌ای همواره در راه کمک به پیشبرد اهداف نظام و کشور قدم برداشته و در پیشانی خدمت به مردم فرار داشته‌اند.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور عصر سه شنبه در بازدید از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و جلسه با مدیران این مجموعه به مناسبت هفته حمل ونقل،راهداری و رانندگان،اظهار داشت: فعالان صنعت حمل و نقل کشور ثابت کرده اند همیشه در خدمت نظام و مردم بوده و حتی در این راه شهدای والامقامی را نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش شبانه روزی راهداران، تصریح کرد: راهداران مردان خستگی ناپذیر جاده ها هستند  در همه فصول سال در شرایط سخت و دشوار با تلاش مصاعف و همتی مثال زدنی برای تامین ایمنی راهها و آرامش خاطر مسافران  و رانندگان تلاش می کنند.

جمالی‌پور با اشاره به اهمیت بالای کار راهداران، اظهار داشت: راهداری و حمل و نقل جاده ای با توجه به تنوع ماموریت های خود دستکاه مهمی محسوب می شود که توقع مردم و مسوولان نیز از آنها بالا رفته و مسئولیت این افراد را دو چندان کرده است.

وی اظهار داشت: با وجود همه مشکلات کشور، مدیران و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند و ما قدردان این خدمات هستیم.

جمالی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از راه های استان در طارم سفلی، الموت، آوج و بویین زهرا و نیز بزرگراه‌های استان نیاز به ترمیم دارند که بهسازی آنها از مطالبات جدی مردم است و انتظار داریم در این زمینه نیز اقدامات مناسبی از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت گیرد. 

وی، تکریم مردم و توجه به مطالبات شهروندان را از وظایف مهم مدیران دانست و افزود: مردم ما درک بالایی از اداره امور کشور و استان دارند و اگر ببینند مدیری با تمام توان برای حل مشکلات آنها تلاش می کند و دغدغه خدمت و رفع مشکل آنها را دارد قدردان هستند و با مسئولان همکاری بیشتری خواهند کرد. 

استاندار قزوین همچنین با اهدای لوح از خدمات کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تقدیر کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha