۳ دی ۱۳۹۹، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84158392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید سلیمانی تامین کننده ثبات در حاکمیت کشورهای منطقه بود

بروجرد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی تامین کننده ثبات و امنیت حاکمیت در کشورهای منطقه در مقابل گروه‌های تکفیری و تروریستی بود.

محمد مهرافزون روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وقتی بحران در سوریه رخ داد و اتباع ۸۰ کشور در قالب گروه های تروریستی با ملت و نظام سوریه در حال جنگیدن بودند شهید سلیمانی در جهت حفظ تمامیت ارضی و جغرافیای این کشور تلاش می کرد.

وی اظهارداشت: وقتی در عراق گروه تروریستی داعش یک سوم از جغرافیای این کشور را اشغال کرد شهید سلیمانی در قالب دفاع از ملت و تمامیت ارضی و جغرافیای عراق نقش خود را ایفا و ثبات و امنیت را در این کشور بحران زده ایجاد نمود.

وی با اشاره به طرح خاورمیانه بزرگ بیان کرد: وقتی که این طرح از سوی کشورهایی مانند آمریکا و عربستان و برخی کشورهای اروپایی به همراه رژیم صهیونیستی دنبال می شد و به دنبال تجزیه سوریه و عراق بودند، طرحی که حاج قاسم در قالب راهبردی جمهوری اسلامی ایران تعریف کرد برای حفظ تمامیت ارضی  و جغرافیایی آن ها و ممانعت از تجزیه شان بود.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: اگر این کشورها تجزیه شوند امکان اینکه گروه های تروریستی بخشی از قدرت را در این کشورها در اختیار بگیرند بسیار بالا است.

مهرافزون ادامه داد: سردار سلیمانی در قالب راهبرد ایران و کمک گروه های مقاومت و شکل دادن به گروه های جدید مقاومت و متحد کردن آنها دریک قالب واحد توانست با داعش مبارزه کند تا جغرافیای این کشورها  حفظ شود و گروه های تروریستی تضعیف شوند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی افزود: اگر امروز ما از حاج قاسم تقدیر و تعریف میکنیم نتیجه همان مدیریت هوشمندانه ای است که سپاه و نیروی قدس ازاین بهره مند هستند.

وی گفت: شهید سلیمانی  انسانی از دنیا بریده و آخرت گرا بود که با روحیه فداکاری، ایثار و گذشتی که داشت در جایگاه بالای مدیریتی در مسائل نظامی قرار گرفت و تحت عنوان یک سرباز واقعی در راه ولایت گام برداشت.

وی تاکید کرد: تواضع و فروتنی ایشان موجب شده بود تا بسیاری از افراد عاشقانه او را دوست بدارند و خود نیز همه مردم را دوست می داشت هر چند در زندگی خط قرمز هایی داشت اما سعی می کرد به همه احترام بگذارد.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: حاج قاسم به اکسیر محبوبیت دست یافته بود و آن کسب روح تقوا و خدا ترسی در زندگی بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha