۴ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84159928
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

الاخبار لبنان پس از انتشار سندی محرمانه درباره عربستان هک شد

تهران – ایرنا- «بیار ابی صعب» معاون سردبیر روزنامه لبنانی «الاخبار» چهارشنبه شب تأیید کرد که پایگاه اینترنتی این روزنامه پس از انتشار سندی درباره عربستان، هک شده و انتشار مطلب با مشکل روبه رو شده است.

به گزارش ایرنا، ابی صعب در گفت وگو با شبکه تلویزیونی "المیادین" افزود: امارات درباره منبع اطلاعات ما بسیار ابراز نگرانی کرده و در مقابل توقف انتشار این اطلاعات به ما پیشنهاد پول (رشوه) نیز داده است.

معاون سردبیر الاخبار افزود: موضوعی که عربستان را ناراحت کرد، انتشار یک گزارش امنیتی است که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان درباره فواید عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ارائه داده است.

وی تصریح کرد: تطمیع، تهدید و باج دادن، مانع از انتشار اطلاعاتی نخواهد شد که [درباره بن سلمان] در اختیار داریم.

معاون سردبیر الاخبار اضافه کرد که این روزنامه اقدامات رژیم سعودی بویژه ولیعهد این کشور را برملا می‌کند.

وی در پایان با بیان این که [انتشار این اطلاعات] یک جنگی سخت و شدیدی است، افزود: اما ما نمی‌ترسیم و در موضوع «سعودی لیکس» نیز اطلاعات زیادی برای فاش کردن در اختیار داریم.

این روزنامه اعلام کرده است که حمله فعلی اولین حمله در نوع خود نبوده و  این پایگاه پیش از این نیز هدف چندین حمله سایبری قرار گرفته است ، از جمله مهمترین آنها می‌توان به حمله سایبری سال ۲۰۱۱ اشاره کرد که پس از انتشار اسناد "ویکی لیکس" روی داد و مشخص شد منشا آن وزارت امنیت رژیم صهیونیستی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha