۶ دی ۱۳۹۹، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84161470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ محور ارتباطی استان سمنان به شمال کشور بازگشایی شد

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: ۲ محور ارتباطی این استان به استان‌های شمالی کشور که از عصر دیروز بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود، اکنون بازگشایی شد.

سرهنگ تقی کبیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: محورهای️ سمنان به فیروزکوه و چشمه‌علی دامغان به کیاسر اکنون بازگشایی شده است.
وی ادامه داد: محورهای شهمیرزاد به کیاسر، شاهرود به توسکستان(گرگان)، شاهرود به آزادشهر به دلیل بارش برف و کولاک هم اکنون مسدود است.
وی بیان کرد: دیگر جاده‌های استان سمنان به علت بارش برف و کولاک شدید، یخ زده و تردد در آنها فقط با زنجیر_چرخ مجاز است.
وی ادامه داد: بارش برف در گردنه آهوان در محور سمنان- دامغان نیز موجب یخ‌زدگی و لغزندگی مسیر شده است و در صورت امکان رانندگان از تردد غیرضروری پرهیز کنند.
کبیری تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تصادف جدی منجر به فوت در جاده‌های استان سمنان رخ نداده است.
وی با اشاره به وضعیت جاده‌های استان، گفت: رانندگان در صورت ضرورت مسافرت با احتیاط کامل و رعایت فاصله طولی در محورهای سمنان تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان اضافه کرد: رانندگان وسایل نقلیه در هنگام تردد زنجیرچرخ، لباس گرم، سوخت کامل و مواد خوراکی فاسدنشدنی به همراه داشته باشند.
اداره کل هواشناسی استان سمنان، با پیش‌بینی ناپایداری جوی برای چند روز از نوع برف، کولاک و کاهش هشت درجه‌ای دمای هوا، هشدار زرد اعلام کرد.
بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبورمی کند و این استان محور ارتباطی مهمی بین جاده‌های اصلی کشور در مسیر شرقی- غربی و شمالی- جنوبی محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha