۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84161914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محورهای شاهرود به استان گلستان بازگشایی شد

۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲
کد خبر: 84161914
محورهای شاهرود به استان گلستان بازگشایی شد

شاهرود - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از بازگشایی راه شاهرود - آزادشهر در محور گردنه خوش ییلاق و نیز راه شاهرود - گرگان از محور توسکستان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، امیر عمیدی روز شنبه افزود: این راه‌ها که به خاطر بارش شدید برف از روز گذشته مسدود شده بود با تلاش‌های بی وقفه کارکنان راهداری بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه کارکنان راهداری شاهرود برف‌روبی و نمک‌پاشی این مسیرها را برای عبور و مرور امن مردم انجام دادند، اظهار داشت: بارش برف در مسیرهای ارتباطی استان سمنان و گلستان از ۲ روز پیش آغاز شد و کارکنان راهداری تلاش های زیادی برای بازگشایی این راه ها انجام دادند.

عمیدی با بیان اینکه راه ارتباطی استان سمنان و گلستان از مسیر شاهرود به گرگان (توسکستان) اکنون باز است ، تصریح کرد: مسافران برای عبور از دیگر محورهای شهرستان شاهرود هم پیش از حرکت اطلاعات جاده ای را کسب کرده و همچنین از سلامت خودرو مطمئن شده و وسایل گرمایشی و آذوقه به همراه داشته باشند. 

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ادامه داد: راه  شاهرود به رامیان در محور جنگل  اولنگ به دلیل ایمن نبودن مسیر و لغزندگی همچنان بسته است و تردد در آن انجام نمی شد.

شهرستان شاهرود از سه مسیر خوش ییلاق، توسکستان و اولنگ به استان گلستان راه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha