۶ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۴۴
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84162295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین در روستای افسرآباد اردل چهارمحال و بختیاری دوباره رانش کرد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست اداره کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع رانش دوباره زمین در روستای افسرآباد اردل در ظهر شنبه گفت: این حادثه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

خسرو کیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حریم روستای افسرآباد حادثه رانش زمین رخ داد که با واحدهای مسکونی روستا فاصله داشت و خسارتی به همراه نداشته است.
وی ادامه داد: سال‌هاست که روستای افسرآباد با خطر رانش زمین مواجه است و چندین بار چنین حادثه‌ای رخ داده است که در پی آن مقرر شد تا ۱۸ خانوار در معرض خطر در این منطقه جابه جا شوند.
کیانی تصریح کرد:تعدادی از این خانوارها جابه جا شده‌اند اما تعدادی از اهالی مقاومت می‌کنند که در همین راستا طبق مصوبه شورای تامین شهرستان اردل، مقرر شد تا حکم تخلیه منازل مسکونی افرادی که در خصوص جابه‌جایی اقدام نمی‌کنند، داده شود و این افراد در منطقه امن اسکان موقت داده شوند تا بتوانند واحدهای مسکونی جدیدی احداث کنند.
سرپرست اداره کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت:  تغییر مسیر رودخانه فصلی این منطقه سبب شده است که در برخی فصول سال با شُسته شدن شن‌های مسیر این رودخانه که در بالادست روستا قرار دارد، رانش زمین گزارش شود.
به گزارش ایرنا، اردل در ۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha