۷ دی ۱۳۹۹، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84162683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری شهرکرد طرح ممیزی املاک را آغاز کرد

شهرکرد- ایرنا- شهردار شهرکرد گفت: طرح ممیزی املاک در مرکز چهارمحال و بختیاری آغاز شد و اکنون در حال اجرا است و این طرح از خیابان آیت‌الله کاشانی آغاز و اخطارهای لازم صادر و به مالکان ارائه شده است.

بهادر عبدالغنی شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اجرای طرح‌هایی از سوی شهرداری شهرکرد در سال‌جاری افزود: امسال طرح‌هایی برای این شهرداری با افزون‌بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار تعریف شده است.
وی تصریح کرد: تعدادی از نیروهای انسانی این شهرداری تا سال آینده بازنشسته می‌شوند.
عبدالغنی یادآور شد: برای جبران کمبود این افراد باید از توان متخصصان قسمت‌های مختلف شهرداری و بهره‌مندی از پتانسیل آن‌ها در واحدهای تخصصی اقدام کرد.
رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری باید با افزایش نیروی انسانی و همکاری نیروی انتظامی، یگان امدادی در شهرداری را راه‌اندازی کند.
فرهاد رئیسی تاکید کرد: این یگان برای ایجاد نظم و انضباط شهری تشکیل خواهد شد و با تشکیل آن با می‌توان به کمک نیروی انتظامی بخشی از مشکلات شهری در زمینه تخلفات ساخت و سازها و سد معبر را رفع کرد.
وی افزود: واحد اجراییات شهرداری شهرکرد برای برخورد با متخلفان به ضمانت حمایتی و اجرایی نیاز دارد.
رئیسی با اشاره به فعالیت ۹۰۰ نفر نیروی انسانی در شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شورای اسلامی شهرکرد هیچ‌گونه مجوزی برای به‌کارگیری نیروی انسانی در بخش اداری را نمی‌دهد.
به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha