۷ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1303
کد خبر: 84163357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آلبوم « همیشه لحظه باران...» منتشر شد.

۷ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳
کد خبر: 84163357
آلبوم « همیشه لحظه باران...» منتشر شد.

تهران- ایرنا- آلبوم «همیشه لحظه باران...» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم و خوانندگی پوریا اخواص که بر اساس ترانه‌های علیرضا کلیائی ساخته شده است، منتشر شد.

تازه ترین اثر بهنام ابوالقاسم آهنگساز و نوازنده پیانو  از طریق پلتفرم‌های مختلف در سراسر جهان منتشر شد.

به گزارش روز یکشنبه (هفتم دیماه) گروه فرهنگی ایرنا، آلبوم «همیشه لحظه باران...» اولین اثر مستقل بهنام ابوالقاسم پیانیست، در مسند آهنگساز است و با حضور جمعی از شاخص‌ترین نوازندگان و هنرمندان ایرانی به انجام رسیده است. 

تک نوازان آلبوم «همیشه لحظه باران...» پدرام فریوسفی (ویلن)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، شروین مهاجر(کمانچه)، و امیرحسین کیان‌پور(دودوک) هستند. اسامی دیگر نوازندگانی که در ضبط آلبوم حضور داشتند به شرح ذیل است: 
کوارتت مینیاتور متشکل از پدرام فریوسفی(ویلن)، نیلوفر محبی(ویلن)، میثم مروستی (ویلن-ویولا) و آتنا اشتیاقی (ویلنسل) و همچنین امین عطایی (ویلن-ویولا)، رضا فرهادی(کنترباس و پرکاشن)، بهتاش ابوالقاسم (پرکاشن و درامز)، پیمان حاتمی (اصوات الکترونیک)، فریدون بهرامی (سازهای الکترونیک) و بهنام ابوالقاسم (پیانو). 

گروه کُر «تنال» به رهبری میلاد عمرانلو هم بخش‌های کرال این اثر را اجرا کردند. میکس و مسترینگ آلبوم را رضا فرهادی بر عهده داشته و همچنین ضبط توسط رضا فرهادی و بهنام ابوالقاسم در استودیو کنگان پارسه (کرگدن) انجام شده است. مدیریت این پروژه را شقایق شهابی بر عهده داشته، طراح گرافیک این آلبوم علی بوستان و عکاس هم فرانک پاکزاد است. 

این آلبوم به تهیه‌کنندگی بهنام ابوالقاسم و با سرمایه گذاری علیرضا غلامی و حمایت مالی مجموعه سون‌بیسترو تولید و توسط نشر نوفه منتشر شده است.

اخبار مرتبط

  • «صدای سکوت» در فضای مجازی به گوش رسید

    «صدای سکوت» در فضای مجازی به گوش رسید

    تهران- ایرنا،- تک آهنگ بی کلام «صدای سکوت» به نوازندگی و آهنگسازی پیام طونی در فضای مجازی منتشر…

  • قطعه «هنوزم» منتشر شد

    قطعه «هنوزم» منتشر شد

    تهران- ایرنل- جدیدترین قطعه خواننده پاپ عادل آروند با نام «هنوزم» با همکاری هنرمندان بین‌المللی…

  • شب یلدا

    شب یلدا

    تهران- ایرنا- روزنامه ایران در مطلبی آورد: شب چله، برای همه مهم است و ما هم در این سال‌ها سعی…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha