به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، محمدرضا زارعلی، روز یکشنبه در این باره بیان کرد: امضای دیجیتال صورتجلسه کمیسیون مناقصات یکی از گام های مهم در شهرداری تهران در زمینه انجام تمام الکترونیک معاملات است.
وی با بیان اینکه برای انجام این کار تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: درگاه صدور گواهی الکترونیکی میانی به اعضای *کمیسیون ماده ۱۳ معرفی شده و اعضا پس از ثبت نام و دریافت کد پیگیری از طریق این درگاه به همراه کد پیگیری و توکن هایی که با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران تهیه و در اختیار همکاران قرار گرفته به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه و امضای دیجیتال خود را دریافت می کنند.
مدیرکل امور مالی و اموال شهرداری تهران، افزود: دوره های آموزشی نحوه استفاده از توکن و امضای دیجیتال برای مناطق ۲۲ گانه برگزار و مقرر شده در آگهی های مناقصات مناطق ۲۲ گانه هم به موضوع امضای دیجیتال صورت جلسه مناقصه از سوی شهرداری تهران به لحاظ ایجاد شفافیت و اطلاع رسانی به پیمانکاران اقدام شود.
به گفته وی؛ به این ترتیب برابر تمهیدات صورت گرفته امضا دیجیتال صورت جلسههای همه مناقصاتی که از دهم دیماه به بعد در مناطق ۲۲ گانه برگزار خواهد شد جایگزین امضای فیزیکی و دستی می شود.
به گزارش ایرنا، آنطور که در ماده ۱۳ آیین نامه معاملات شهرداری آمده است؛ در معاملات متوسط و عمده برای تحویل هر فقره جنس یا کار باید از طریق کمیسیون تحویل صورت مجلس تنظیم و در آن به طور صریح قید شود که جنس مورد معامله یا کار انجام شده طبق نمونه یا مشخصات مندرج در پیمان است و ذیل آن را تمام اعضای کمیسیون تحویل وفروشنده و یا پیمانکار امضاء کنند و در مورد اجناسی که تحویل انبار میشود انباردار نیز صورت مجلس را امضاء و قبض انبار صادر خواهد کرد.
نظر شما