توزیع غذای نذری به نیازمندان و تجلیل از ناظران سلامت در آستارا

آستارا - ایرنا - خیران و هیات رزمندگان اسلام در آستارا پنج هزار وعده غذای نذری را به مناسبت ایام فاطمیه در بین نیازمندان توزیع کردند و جمعیت هلال‌احمر این شهرستان از ناظران سلامت به پاس ترویج آموزه‌های بهداشتی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه آستارا روز دوشنبه در بازدید از توزیع غذای گرم نذری در هیات رزمندگان اسلام این شهرستان گفت: غذاها با صرف یک میلیارد ریال با همکاری شورای هیئات مذهبی، هیات رزمندگان اسلام و جمعی از خیران و مسئولان تهیه شده و با همکاری گروه های جهادی و بسجیان خانه به خانه توزیع می شود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: این قبیل اقدامات برای ترویج فرهنگ همدلی و عشق به ولایت است و مردم با تعلق خاطر به اهل بیت (ع)، از آئین های ایام فاطمیه استقبال می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر هم در آئین تجلیل از ناظران سلامت در سالن اجتماعات این جمعیت گفت: ۸۰ امدادگر به عنوان ناظران سلامت از اول آذر تا پنج دی ماه به ۲ هزار و ۶۹۹ بازاری خدمات سلامت ارائه کرده بودند و امروز از آنها تجلیل شد.

حسین خورشیدی افزود: مرحله دوم فعالیت ناظران سلامت برای ترویج فرهنگ پیشگیری از کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از فردا آغاز می شود.

شیوع ویروس کرونا در همه کشورها خسارات جانی و مالی بر جا گذاشته و بهترین راهکار مقابله با آن، رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و  افزون بر ۶ هزار واحد تجاری در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha