تاریخ از سردار سلیمانی به نیکی یاد خواهد کرد

بجنورد- ایرنا- دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی موجب وحدت و انسجام هرچه بیشتر ملت ایران شد و تاریخ از رشادتها و دلیرمردی وی به نیکی یاد خواهد کرد.

حسین فرخنده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سردار سلیمانی، مردی بود که از جوانی میدان‌های نبرد را ترک نکرد و همواره لباس مجاهدت در راه حراست از ارزش ها و آرمانهای نظام اسلامی را به تن داشت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در دوران جوانی عملیات‌های تأثیرگذاری را علیه رژیم بعث عراق انجام داد، افزود: بعد از آن با استفاده از تجربیات دفاع مقدس، جنوب شرق کشور را از لوث وجود اشرار و گروهک‌های تروریستی مسلح پاکسازی کرد و طعم زندگی آسوده و بی‌دغدغه را به مردم آن منطقه چشاند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: شهید سلیمانی با رفتار، اخلاق و مجاهدت‌های خود که در میدان عمل داشت، ‌اثرات ماندگاری را بر دیگران گذاشت و شهادت وی پایان کار نبوده و به طور حتم هزاران سلیمانی پیرو مکتب او خواهند بود.

وی گفت: به یقین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای ملت الگوی صبر و استقامت و ایثار خواهد بود.

فرخنده با بیان اینکه از آن شهید بزرگوار به عنوان «سردار دلها» نام می‌برند، افزود: همگی دیدیم که در روز تشییع پیکر مطهر این شهید نفوذ وی در دلها به اثبات رسید و کلیه آحاد جامعه با حضور پرشور خود بزرگترین پیام سالهای اخیر را به دنیا مخابره کردند و شکوه این مراسم درس عبرتی برای مستکبران و ستمگران جهان شد.

وی گفت: شاید اگر دشمنان ایران اسلامی می‌دانستند شهادت سردار سلیمانی اینگونه جواب خواهد داد و باعث اتحاد بیشتر ملت ایران می شود، هرگز دست به چنین جنایتی نمی‌زدند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: شهید سلیمانی موجب راه‌گشایی برای تداوم ارزش‌ها و صیانت‌ از آرمانهای انقلاب اسلامی بود و این مسیر را برای دیگران نیز گشود.

در بامداد ۱۳ دی ماه سال ۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی به خودرو حامل سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، آن دو به همراه چند تن از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند. پنتاگون در اطلاعیه‌ای مسوولیت این ترور را بر عهده گرفت و تایید کرد این ترور به دستور مستقیم دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha